pcsuper Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hallo. Jeg har nå en gammal og dårlig prosessor som jeg har bestemt at skal ut av huset så fort jeg får råd til ny. Men jeg er uerfaren, og kan ikke noe om hva som passer til hverandre osv. Valget mitt ble til at jeg skulle kjøp Inter Core 2 Duo E6600. Lest mye fint om den, så det var ikke vanskelig valg. Men jeg vet ikke om hovedkortet mitt passer sammen med det. Jeg har et Asus P5LD2 hovedkort. (Trykk på Asus for å se info om det) Og jeg skal da kjøpe denne prosessoren Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Jeg har socket 775.. : ) Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hovedkortet passer til Core 2 Duo, men hvis du skal klokke er det bedre med hovedkort basert på P965 eller 975X chipsett. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 okei, var ute etter om det passa. Tviler på at jeg noen gang kommer til å klokke noe hovedkort : ) Men takk, og godt nyttår til alle : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå