.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Amerikanske soldater i Irak for teste ut Alpha. Se mer her. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ehh... Var ikke mye man så der akkurat. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Men det er det nærmeste vi har kommet gameplay-videoer hittil. Synes faktisk det ser meget lovende ut, siden det bare er pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut, og enda er ikke HDR implementert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Men det er det nærmeste vi har kommet gameplay-videoer hittil. Synes faktisk det ser meget lovende ut, siden det bare er pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut, og enda er ikke HDR implementert. 7617444[/snapback] Du sier noe der Halo 3 blir PENT! Gleder meg veldig! Håper jeg ikke dør innen release Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ! Håper jeg ikke dør innen release Får da virkelig håpe at det ikke skjer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette så da veldig lovende ut, i forhold til gameplayet vi fikk se i "dokumentaren" for litt siden Gleder meg Har det vært snakk om å legge den ut på marketplacen i framtiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 det skal være en public MP testså det kommer nok ut på markedplace på en måte Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 /elsk Dette ser fortsatt veldig lovende ut. Er ikke så stor fan av Halo-serien, da jeg ble skikkelig skuffet da jeg fikk prøve toeren på Xbox Live. Har toeren hjemme, men ble lei og runnet aldri enspillerdelen. Eneren er bedre, men fortsatt litt skuffende. Men treeren? Kan bli noe. Det er absolutt et potensiale, og jeg sier ikke at forgjengerne er dårlige selv om jeg ble skuffa. Gleder meg. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Men det er det nærmeste vi har kommet gameplay-videoer hittil. Synes faktisk det ser meget lovende ut, siden det bare er pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut, og enda er ikke HDR implementert. 7617444[/snapback] Det har vel aldri vært sagt at HDR ikke er implentert, bare at det meste av HDR renderingen ikke er med ennå. I denne builden så det nå ut som det var en god del HDR effekter. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det så bra ut, men HUD'en var ikke helt like fin som forventet. Men det var jo forventet. Enda en gang; tre granat-plasser. Håper de ikke har implementert den skjold-granaten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ! Håper jeg ikke dør innen release Får da virkelig håpe at det ikke skjer 7617548[/snapback] Håper det ikke var ironi Tenk om jeg kjøper DITT eksemplar! Haha! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 di bildene så jo riktig gode ut enig i at HUD ikke var så tøfft men den kan jo absolutt bli forrandret.. dette bare fyrer opp min sult etter halo 3 enda mer ikke lett å være halo fan nei.. vente vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå