Gå til innhold

Halo 3 Alpha film og bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er det nærmeste vi har kommet gameplay-videoer hittil. Synes faktisk det ser meget lovende ut, siden det bare er pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut, og enda er ikke HDR implementert.

7617444[/snapback]

Du sier noe der :) Halo 3 blir PENT! Gleder meg veldig! Håper jeg ikke dør innen release :D

Lenke til kommentar

/elsk

Dette ser fortsatt veldig lovende ut. Er ikke så stor fan av Halo-serien, da jeg ble skikkelig skuffet da jeg fikk prøve toeren på Xbox Live. Har toeren hjemme, men ble lei og runnet aldri enspillerdelen. Eneren er bedre, men fortsatt litt skuffende.

Men treeren? Kan bli noe. Det er absolutt et potensiale, og jeg sier ikke at forgjengerne er dårlige selv om jeg ble skuffa. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Men det er det nærmeste vi har kommet gameplay-videoer hittil. Synes faktisk det ser meget lovende ut, siden det bare er pre-alpha. Spesielt lyssettingen ser bra ut, og enda er ikke HDR implementert.

7617444[/snapback]

Det har vel aldri vært sagt at HDR ikke er implentert, bare at det meste av HDR renderingen ikke er med ennå. I denne builden så det nå ut som det var en god del HDR effekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...