Gå til innhold

Er B|Real sexy?

allyse

Anbefalte innlegg

Festrøyking såeh... :shrug:

B|real: du ser bedre ut uten hår en med hår. Har selv skinnet meg men ikke så mye.

Tjah...jeg vet ikke...er i allefall djevelsk kaldt å gå slik ute når det er minus-grader ;)

med fare for å bli stemplet som tvilsom ( eller det er jeg jo da ) eller homoseksuell så sier jeg det rett ut, b-real er da skitt ikke direkte stygg. han er vel over gjennomsnittet, sånn som meg.... selv om han kommer fra sortland...

Hva vet du om sortland dah? :D

Jodah...jeg er nokk klar over at jeg ikke akkurat står først i køen når det kom det anngående utseende.. :shrug:

Jeg liker rumpa di b|real, den er nice

VIK FRA MEG! :lol:

Og hvor ser du ræva mi dah?

Kan ikke akkurat si at jeg husker å ha lagt den ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kor er det bilde av B|Real med langt hår?

langt hår? eller bare lengre hår enn nå? :roll:

legolas? oh!

men jeg må si at bilder på galleriet..hm.. hadde ikke gjort meg no å møte noe slikt i en mørk bakgate! han er jo ikke veldig skummel!

Lenke til kommentar
kor er det bilde av B|Real med langt hår?

www.b-real.net/b-real/ eller home.no.net/enaasen/ ....ligger litt rundt om kring :p

men jeg må si at bilder på galleriet..hm.. hadde ikke gjort meg no å møte noe slikt i en mørk bakgate! han er jo ikke veldig skummel!

Fint...såeh...nårtid? ;)

Lenke til kommentar
vel.. det var ikke no negativt? legolas rocker over alle! minst! oh!  :D

Så du ikke "wink"'en min? var ironisk ment dah :p

jeg synes B|Real er sexy jeg ...  

tenk på alle de stakkars damene som klikker hvis de ser meg og B|Real samtidig ..

Jah..Det kunne ha blitt katastrofe :shrug:
Lenke til kommentar
vel.. det var ikke no negativt? legolas rocker over alle! minst! oh!  :D

Så du ikke "wink"'en min? var ironisk ment dah :p

jodajoda! jeg så den! men du vart så grumpy fordet! så jeg var redd ..hm.. du misstolka men ikke misstolka..hm. ja.. ok! fint det!

jeg synes B|Real er sexy jeg ...  

tenk på alle de stakkars damene som klikker hvis de ser meg og B|Real samtidig ..

Jah..Det kunne ha blitt katastrofe :shrug:

ikke ta for hardt i nå da :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...