karrog Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei, fikk meg en xbox 360 til jul, med PES6. Konge spill! Har kjørt noen kamper på letteste nivå, for å lære meg diverse finter m.m. Problemet er at det blir mye kløne spill, eneste finta jeg har funnet er skuddfinta. SKulle gjerne visst om andre måter å finte på, eller f.eks veggpassninger. Er det noen som kan lekke noen hemmeligheter? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 hmm.. en annen ting jeg ikke helt skjønner, når jeg trykker inn LT + RT eller RB så er det en farge sak nede ved spillerens navn som endres. Hva er dette? Anyone? Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 LB+Skyt=lobb, kan brukes mot keeper Er nybegynner selv jeg og, men bare rør høyre analog da finter du. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Broren min fikk det på playstation 2 til jul. Der er det så at hvis du snurrer høyre analogen rundt så tar du zidane finta....vet ikke om dette er mulig på xbox men du kan jo prøve. to "kakk" mot samme side tror jeg er slik at du vipper opp ballen men er ikke helt sikker på dette. Skal stå noe i instruksjons boka, men det står ikke så mye der. Hvis det er noen fler her som har det på playstation...er det noen som vet hvordan en skyter hardt på frispark? Får det ikke til Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Vet ikke helt hvordan frispark er på 6'ern, men på 5'ern er det sånn at du sikter på det hjørnet du skal skyte i med den "metergreia" på toppen, og så må du holde knappen inne til skuddstyrken er litt over middels. Da blir skuddet hardt. Hvis du er mer en 30 meter unna målet blir skuddet nesten uansett løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå