jkl82 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) For en stund siden installere eg et spill og når eg skulle kjøre d så startet maskinen på nytt...d hørtest ut som om harddisken slo seg av. Er det noen som kan hjelpe meg?? Dette er feilen som kommer opp i hendelselisten under system "Fant en feil på enheten \Device\Harddisk0\D under en pagineringsoperasjon." Endret 1. januar 2007 av jkl82 Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 For en stund siden installere eg et spill og når eg skulle kjøre d så startet maskinen på nytt...d hørtest ut som om harddisken slo seg av. Er det noen som kan hjelpe meg?? 7617200[/snapback] Får du startet den nå da? Lenke til kommentar
jkl82 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Får du startet den nå da? 7617205[/snapback] harddisken går fint no...d er bare når eg ska spille Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Får du startet den nå da? 7617205[/snapback] harddisken går fint no...d er bare når eg ska spille 7617213[/snapback] Ok. Sånn helt uten videre er det ikke bare bare å si hva som er feil. Følgende spm kan kanskje peke ut en retning: - Har du sjekket at hardware-kravene er i henhold til spillet? - Hvilket spill er det? Er det piratvare? I så i tilfelle kan problemet ligge der... - Har du prøvd å avinstallere det for så å reinstallere det? - Last ned en harddisk-overvåker herfra. Se om den viser problemer med HD'n - Reinstaller eventuelle drivere til grafikkkortet.. Begynn med dette så får vi litt mer info som kanskje kan hjelpe oss. Endret 1. januar 2007 av Beatnut Lenke til kommentar
jkl82 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Får du startet den nå da? 7617205[/snapback] harddisken går fint no...d er bare når eg ska spille 7617213[/snapback] Ok. Sånn helt uten videre er det ikke bare bare å si hva som er feil. Følgende spm kan kanskje peke ut en retning: - Har du sjekket at hardware-kravene er i henhold til spillet? - Hvilket spill er det? Er det piratvare? I så i tilfelle kan problemet ligge der... - Har du prøvd å avinstallere det for så å reinstallere det? - Last ned en harddisk-overvåker herfra. Se om den viser problemer med HD'n - Reinstaller eventuelle drivere til grafikkkortet.. Begynn med dette så får vi litt mer info som kanskje kan hjelpe oss. 7617272[/snapback] Hardware- kravene stemmer i hendhold til spillet spillet heter "Hitman Contracts" og er orginalt og her installert d flere ganger og har reinstallert drivere for grafikkkortet. HDD health viser ingenfeil enda.. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har dessverre ikke flere tips akkurat nå.. Du har gjort de tingene som jeg kommer på. Lenke til kommentar
jkl82 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Har dessverre ikke flere tips akkurat nå..Du har gjort de tingene som jeg kommer på. 7617381[/snapback] takk for hjepen så langt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ta en grundig sjekk av disken. Åpne et cmd vindu og skriv chkdsk /r På systemdisken vil du måtte ta en reboot for at dette skal kjøre før Windows starter. Se nøye på utskriften, sjekk om du har noen 'bad' sektors. Eksempel på utskrift finner du her: http://support.microsoft.com/kb/303079 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå