dude80 Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 Kjøpte en inspiron 4150 for noen uker siden og ønsker å gjøre dvd-spilleren sonefri. Spilleren er en HL-DT-ST RW/DVD GCC-4240N Flere som vurderer det samme? Hvor på nettet finner man programvaren til for å fikse det? Noen som i det hele tatt VET om det går? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 Kan du ikke bare bruke DVDgenie? Jeg har ikke prøvd på min egen, men det funker fett på den stasjonære. Lenke til kommentar
Iluv| Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 ja,det finst programvare som kan gjøre d. Mne eg husker ikke hva d het.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 24. november 2002 Rapporter Del Skrevet 24. november 2002 Var en tråd på dette for en tid tilbake, men husker ikke om det kom fram noen bra løsninger...kanskje ikke så dumt å søke.. Uansett, vurderer det samme selv, ihvertfall en generell firmware oppgradering som kanskje gjør brenningen mer stabil (brenner kun 16x på de fleste plater) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå