Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skrudde på min Xbox 360 for å sjekke Marketplace for noe nytt stash, men NEI... Jeg får ikke engang logga på Xbox Live. Er det flere som har opplevd dette i dag? PS: Som dere ser, er det ikke noe galt med internettlinja mi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er pålogga as we speek Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nå ble jeg morsk! Vil på jeg også! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg har spilt GeoW online idag, er ikke noe galt med Live Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Det funker nå. Hmmm. Merkelige greier. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har du prøv å satt den kabelen med 2 sånn pinner i veggen? Evt prøvd å kjørt nettverksjekk fra 360 dashboardet? edit: du er visst på. jaja Endret 1. januar 2007 av arnizzz Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Har du prøv å satt den kabelen med 2 sånn pinner i veggen? 7617513[/snapback] Nei, jeg må ha glemt det, for internetten funka jo perfekt på PCen Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå