RBW Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Året 2006 er historie. Vil 2007 bringe oss like mange spennende nyheter som 2006 gjorde? Les mer Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skal bli spennende å se K8L i praksis, og hvordan denne yter mot conroe. med den farten Intel har i utviklingen sin, må AMD jobbe hart for å ikke komme langt på etterskudd utover året! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg ser mest fram til R600 nå. delvis fordi jeg er spent på ytelsen og pris i forhold til nvidia sine topp modeller, og delvis fordi nvidia har vel en prisredusering på lager til lansering av R600 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 enig med spirre, spent på og se tester av R600. og de nye 2kjernede cpu fra intel, de 6420 og de. vista også. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mye spennende som kommer ja, selv er jeg noe spent på blandt annet Apples "meldte" økning i privatmarkedet. Det blir spennende å se om det at de kan kjøre dualboot med windows vil få ett høyere appleinntog. Ellers hvordan det kommer til å gå med nyeste versjon Iexplorer vs. Firefox, om firefox blir å fortsette å ta markedsandeler eller om iexplorer skal ta seg opp igjen. Blir ett spennende år ja. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Mye spennende som kommer ja, selv er jeg noe spent på blandt annet Apples "meldte" økning i privatmarkedet. Det blir spennende å se om det at de kan kjøre dualboot med windows vil få ett høyere appleinntog. Ellers hvordan det kommer til å gå med nyeste versjon Iexplorer vs. Firefox, om firefox blir å fortsette å ta markedsandeler eller om iexplorer skal ta seg opp igjen. Blir ett spennende år ja. 7617222[/snapback] Hva Firefox vs. Internet Explorer anngård tror jeg Mozilla vil fortsette å ta andeler fra Microsoft, nettop fordi Mozilla har greid å skape seg et navn de siste årene, og folk flest begynner å se hvem de er, og de fleste har vel egentlig vært borti Firefox. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 KDE4 kommer vel i år tror og håper at 2007 blir et godt linux & åpne platformer / åpne formater år! Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 huff. irriterer meg over at fadern ikke kjøpte full-hd-lcd. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gleda meg til dei nye 45 nm porsessorane kjem med firekjerners prosessor... Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg ser mest frem til Hybrid harddiskene. Får håpe de er like revolusjonerende som ryktene vil ha det til. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg ser mest frem til Hybrid harddiskene. Får håpe de er like revolusjonerende som ryktene vil ha det til. 7617344[/snapback] Noen som vet nå Navn på slike disker... tenkte og finne no data/info om de. Bl.a. om når de kommer osv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 huff. irriterer meg over at fadern ikke kjøpte full-hd-lcd.7617293[/snapback] Jeg kjøpte en billig LCD uten full HD i mars. Det var med vilje. Regn med at den kommer på bruktmarkedet senere på året når jeg kjøper full HD. Skal bli spennende å se K8L i praksis, og hvordan denne yter mot conroe. med den farten Intel har i utviklingen sin, må AMD jobbe hart for å ikke komme langt på etterskudd utover året!7617186[/snapback] Intel har hatt netburst i ca 5 år før de nå lanserte Core. Regn med at Intel ikke kommer med noe mer spennende enn små justeringer av multiplier, FSB, cache, osv på lang tid. Det er altså relativt lett å forutsi intels gang gjennom 2007. AMD har derimot hatt K8 i 4 år nå og står ovenfor et hopp med mange flere ukjente faktorer. Det blir definitivt spennende å se hvordan K8L blir. Ellers så tipper jeg 1TB harddisker blir lansert allerede i 1. kvartal i år. Mest sansynlig fra Hitachi, men også Seagate kan komme med en overraskelse her. Alte-to: Samsung flashon. Den har ikke kommet i salg ennå. mandela: Jeg tror også 2007 blir et godt år for åpen kildekode Redigert: Apropos det så kom jeg tilfeldigvis over følgende artikler når jeg leste RSS-feeden på HW: Windows screwup forces Ubuntu shift, Study Finds Linux 'Ready For Prime-time' Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) kanskje intel endelig vil lage & selge fcpga LV og ULV prosessorer for bærbare til sluttbrukere i 2007? det hadde vært noe, det Endret 1. januar 2007 av mandela Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg ser mest frem til Hybrid harddiskene. Får håpe de er like revolusjonerende som ryktene vil ha det til. 7617344[/snapback] Noen som vet nå Navn på slike disker... tenkte og finne no data/info om de. Bl.a. om når de kommer osv 7617376[/snapback] Litt dumt at ikke de som skrev artikkelen tok opp dette. Det kan bli spennende med hybriddsker, og dette skal visstnok komme fra sommeren av (men først 2,5" beregnet for bærbar) Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Begynner å bli på tide å bytte ut maskinen min nå, så er mest spent på R600 og om det kommer noen heftige hovedkort med 580X. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sikkert et løkspørsmål det her, men hva er hybriddisker? Part flash and part HDD? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Stemmer, data blir lagt i kø på flash for å få en jevnere datastrøm mot platelageret. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ser fram til større HDer ja.. kjipt å ha så mange små disker i maskinen, blir jo full av mindre.. :-) Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ser heller frem til billigere mellomklasse hd'er, slik at man kan kjøpe flere og sette i raid Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg gleder meg til mye av dette jeg! Jeg vet jeg kommer til å skaffe meg et DX10 kort i løpet av året. Kanskje en 1TB disk, hvis de kommer til en god pris. Vista må sikkert handles inn, men det ser jeg ikke på som noen hast egentlig. Mulig det blir en s-ATA DVD-brenner. Tror nok jeg kommer til å beholde s939 systemet mitt ut året, hvis jeg ikke plutselig kommer over en haug med penger. EDIT: ULV prosessorer? UltraLowVoltage? Endret 1. januar 2007 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå