b-real Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Ossn kan æ bruke Opera tel Min Hotmail-konto? Æ veit at det går an i Outlook, men microsof-drit vil æ ikkje bruke. Noen som kan hjælpe? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 hehe Hotmail=microsoft Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 hehe...joda...men den er gratis.. ;-D Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hei! Hmm..Om du synest Microsoft er drit (eg seier ikkje at eg meiner det eller ikkje meiner det :wink: ) Synest eg det er merkelig at du fremdeles bruker hotmail.. Men,bruker Mircosoft sitt eige opperativ system på Hotmail serveren?Da dei blei gjordt oppmersom på at det ikkje blei brukt eit windows basert os på hotmail serveren (var når dei kjøpte hotmail,fra dei som dreiv det før)sa dei at dei skulle skifte til windows opperativsystem...Så skifta dei men, skifta tilbake trur eg.. Husker ikkje kva opperativ system Hotmail serveren bruker no..Bruker ikkje Hotmail mail server sjølv.. Og har aldri gjordt det sjølv om eg har vært oppkopla mot nett sidan det blei tilgjengelig for annmenna i Noreg/Norge :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 æ bruker bære Hotmail tel såkalte "spam" mail. Har da egen mail-adresse :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-18 13:34, B|Real skrev:Ossn kan æ bruke Opera tel Min Hotmail-konto?Æ veit at det går an i Outlook, men microsof-drit vil æ ikkje bruke. Noen som kan hjælpe? Går det ikke å gå inn på http://www.hotmail.com ? Og dere... Venn dere til microsoft a.. Det blir bare mer og mer og dere får ikke gjort enn dritt imot det Microsoft er perfekt for Ola og Kari Nordmann ettersom det er blitt såpass lettvint og lettere blir det - Lev med det! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jauda, Opera 6 funker fint til varmpost. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Den nye MSN Xploreren i Windows XP er jo dritbra. Dritenkelt,raskt og bra å sjekke hotmailen. (dvs @msn mailen) Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 jeg får heller ikke opera6.0 til å like hotmail..... det er greit nok at jeg kan gå inn på http://www.hotmail.com å sjekke mailen der, men jeg får ikke satt opp hotmail-kontoen slik at jeg kan sjekke den rett fra hotlist (noe som er utrolig mye enklere og bedre). det gikk bra med den andre mailkontoen min (uib-mailserver), men hotmail'en ville absolutt ikke :sad: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 litt synd med alle bugsa i opera 6. browseren er tross alt det beste som har skjedd på LANG tid ang. internett!(www og http-internett) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hotmail gir da ikke POP3? Trodde Micr0$0ft hadde fixa det slik @ du kun kan sjekke hotmailen din i 0E. Litt off topic men: Noen måneder etter at vi hadde kommet online her i heimen så satt søstra forann PC-en og kom med det vanelige "hjeeelp". Denne gangen var problemet derimot av en veldig artig karakter. ISPen vår var Telehor og de gir som kjent ut @online.no adresser. Søstra mi hadde derimot oppretta en hotmail konto også(dvs jeg fiksa en for ho). Så nå skulle ho sjekke denne, men navn er ikke lett og huske og dermed ble hotmail.com(eller hvar det online?) til hotline.com - og her var problemet. Når ho hadde kommet inn på en sånn side, hva skulle ho gjøre da? :smile: Lo ganske godt da ho satt fortvila forann skjermen og lurte på hva ho skulle gjøre siden ho kom inn på "det derre der" Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hotmale.com er nok verre enn det Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Bruker Outlooken jeg... hvis du legger inn Hotmail-konto på den lages det en egen mappe til bare den.. det er kanske greit å ha da.... jeg bruker også Oulooken til de 4 andre mail-adressene mine da.... da kan jeg sjekke mailen med bare ett trykk.... Jeg er enig i at Mirsoft (Microsnot) SUGER, men jeg liker Outlooken!! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 10:26, GalFisk skrev:Hotmale.com er nok verre enn det WRÆÆÆÆÆÆÆL!!!!! EKKEL SIDE!!! USJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå