Olaominan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 God Jul og Godt Nyttår! Har noen her problemer med lav hastighet på newshosting? Linja mi har nemlig blitt ekstremt treg (gjelder ikke ordinær internett hastighet, 6Mbit). Skrev en e-post til newshosting, og sendte med en traceroute til deres servere, og på bakgrunn av dette fant de ut at det er problemer med networktimeout hos telenor.net. Noen her med tilsvarende problematikk? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 God Jul og Godt Nyttår! Har noen her problemer med lav hastighet på newshosting? Linja mi har nemlig blitt ekstremt treg (gjelder ikke ordinær internett hastighet, 6Mbit). Skrev en e-post til newshosting, og sendte med en traceroute til deres servere, og på bakgrunn av dette fant de ut at det er problemer med networktimeout hos telenor.net. Noen her med tilsvarende problematikk? 7615988[/snapback] Har newshosting og ingen problemer. De gangene jeg har hatt problemer med hastigheten har jeg bare skiftet over til alternative porter (6000,7000,8000) og valgt direkte den serveren jeg ønsket istedenfor å bruke 119 og få den serveren newshosting "velger" - da flakset jeg rett opp i maks båndbredde igjen. Og godt nyttår Lenke til kommentar
Olaominan Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Velger du server adresse på tracerout siden? Lenke til kommentar
Olaominan Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Har postet hastighets problemet på et par andre forum også, og det er flere som sliter med det samme. Ting stopper nesten helt opp ved overgangen til telenors nett. Jeg har også forsøkt alternative porter 7000, 8000, 9000, men til ingen nytte. Utrolig irriterende! Er dette noe telenor gjør med vilje!! Lenke til kommentar
Exolic Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Usenet går utrolig tregt hos meg og. Har telenor. Begynt nå den siste uken eller no. Noen som har funnet noen løsning på dette? Kjører på 5KB/s nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå