t-bird Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg syssler men tanken på å kjøpe en ny WD 80GB 7200 rpm disk som jeg planlegger å kun benytte til FS simulator og eventuelt andre spill. Fra før har jeg en 40 gig 5400rpm disk (vet ikke hvilken direkt type enda) med OS Win XP istallert. Er det best å ha OS på WD disken sammen med FS simulator for å oppnå best ytelse, eller at jeg bare beholder OS på den gamle disken og som nevnt tidligere, bare installerer simmen og andre ting på den nye. Lenke til kommentar
Iluv| Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du må seffølgelig ha OS på WD80 disken, siden den er raskere. Det kan ikke skade å ha FS på WD80 disken heller. Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Da er det som jeg tenkte da..hehe. Håpet seff å slippe å installere XP på nytt. Men hvilken måte er det best å koble dette sammen? Fra før har jeg altså som nevnt tidligere denne 40 gig hardisken samt en CD/RW og en DVD spiller. Alt dette på et Asus P4B266 HK Lenke til kommentar
Iluv| Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Bruk den nye disken som master,med OS på, og den gamle som slave Lenke til kommentar
t-bird Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Ja, det er jeg klar over, men må den gamle som slave formateres slik at det ikke oppstår en konflikt mellom master og slave disken siden det er installert XP på dem begge? Og er dette oppsettet en god ide; Primery master= WD 80 GB Primery slave= CD/RW Secondary master= gammel HD Secondary slave DVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå