Gå til innhold

Når vil jeg se resultat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Det har seg sånn at jeg har kjøpt meg en av Disse.

Jeg er relativt tynn, men kraftig i skuldrene.

14 år, 172 og veier 51 kg. Jeg trener 5 ganger i uken.

Når vil jeg evt. se resultat av gainern?

Jeg vet hvordan jeg bruker det, så det er ikke noe problem ;)

7615850[/snapback]

Det kan væriere kor lang tid.

Endret av Snufi
Lenke til kommentar

Snufi vær så snill å ikke gi han feilinformasjon, det er fint at han har begynnt å trene allerede i 14års alderen ikke noe galt i det.

Gaineren kan hjelpe deg å gå opp i vekt, men det viktigste er kostholdet ditt. Uten et stabilt kosthold kommer du ingen vei. Da mener jeg et kosthold med mye proteiner, karbohydrater og sunt fett.

Det ser ut som du tror gainer er noe "hokuspokkus", men det er det ikke.

Og ja: Trener du 5 ganger styrketrening i uken? Hvis det er sånn så tren heller 3-4 ganger i uken, noen tror at hvor mere du trener, hvor bedre resultater får du. Men det er mye bedre å trene 3-4 ganger i uken intenst.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Ok, du vet hvordan du skal bruke gainer... ?? Du skal spise det... :p (sorry, kunne ikke dy meg)

Resultat av gaineren vil du sannsynligvis se i løpet av en uke eller tre. (Du vil legge på deg) Med 3-5 styrketreninger i uken (vil anbefale deg fullkroppsprogram) så vil du nok se resultater (større muskler) i løpet av alt mellom 1-3 måneder.

Nå er det litt individuelt. Madammen sa til meg at jeg ser skikkelig kraftig ut nå. (Jeg er 175 og veier 80 kg, trener vekter 4 ganger i uken + har en 3-4 andre økter, judo o.l)

Selv synes jeg det ser mest ut som om jeg er på bulk (ref småfeit) :hmm:

Har trent vekter i litt over ett år nå. Har hatt (i mine øyne) kjempeutvikling. Merket at jeg ble større allerede etter ett par måneder med trening. Jeg vil anbefale deg at du plukker opp ett eller annet program på nettet og prøver å følge det mest mulig. (finn det som passer deg)

Lykke til med treningen. (og bulkingen) :thumbup:

Lenke til kommentar
Med mindre du trener styrke i tillegg (noe som faktisk kan lønne seg) så har gainer lite for seg. Gainer er først og fremst for å øke i vekt, slik at du har mer å gå på når du skal trene styrke/øke muskelmasse

7618943[/snapback]

Som sagt, det blir mye situps / armhevninger / spentshopp på trening. Men jeg bruker også manualler.

Litt av grunnen er at jeg vil gå opp i vekt, men samtidlig få muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...