Gå til innhold

Honor-farming i AV

Anbefalte innlegg

Tro meg, jeg har prøvd å skaffe honor på "vanlig måte". Har 5 av 6 deler rank 13 armor og rank 14 våpen, men er drittlei måten AV spilles på for tiden.

Siden AB og WSG er fullt av premades, har jeg begynt å bruke mitt eget system for å skaffe meg honor.

- Join Alterac Valley og Arena samtidig.

- Hvis det ikke er en ny AV, join Arena for så å forlate den med en gang og joine en ny AV.

- Hjelp til med å drepe lieutenants, commander og Balinda. Det gir 141 honor i AV, går på 5 minutter.

- Alt+F4, som logger deg helt ut av spillet.

- Vent 5 minutter og logg på. Da er du tilbake i Orgrimmar, uten Deserter debuff.

- Join Alterac Valley og Arena på nytt.

Garantert 600-800 honor pr. time (siden jeg er horde, instant AV).

I det minste leecher jeg ikke honor ved å bruke en bot eller stå og fiske. Jeg bidrar aktivt til at gruppen når mål og healer folk som trenger det. Er shaman og de har blitt utrolig nerfa i PVP med den siste patchen.

Dette må vel sies å være på grensen til exploiting, men det bryr jeg meg lite om når premades "shopper" å slåss mot PUGs i AB og WSG.

Hvilke erfaringer har folk med honor de siste dagene? Farmingen har blitt verre og verre, det er jo ikke lenger noen utfordring i PVPen. Er bare en uendelig (føles det som, er snart ferdig med mine mål) lang grind.

Endret av Cauldron2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv joinet premades den siste tiden, I går dinget min priest lvl 60 og han fikk 1 del av epic pvp set i dag. Det sier litt om hvor mye honor man tjener i premades, men ta initiativ, start en egen premade eller spør pvp guilds på realmet (etter honor patchen er det uansett pvp guilds). Så går det mye raskere å skaffe seg pvp items :thumbup:

Lenke til kommentar

600-800 honor i timen? :cry:

Denne helgen var det wsg weekend, og på lørdag fikk jeg opp imot 20k honor på en dag. Ja, dette var for det meste 7minutters premade. En løsning for deg er å lage et eget premade team.

Dersom du har spillt på serveren en stund har du vel litt peiling på hvem som duger og hvem som er totalt noob. Inviter folk til et balansert raid, og honoren renner inn som aldri før! Får du til å lede et bra premade team så blir det mye mere morro. Det er vertfall min erfaring med pvp de siste dagene og etter patchen generelt.

Godt Nyttår :)

Lenke til kommentar
Er shaman og de har blitt utrolig nerfa i PVP med den siste patchen.

Mener du dette...? Er selv shaman, og jeg synes vi har fått buffs helt på linje med andre klasser. Kanskje Warlocks/Hunters har kommet noe bedre ut av det, men vi shamans har lite å klage over...Kan nevne bla DW, som er veldig nice, og earth shield er heller ikke dårlig...

Endret av theWWW
Lenke til kommentar

Jeg får ca like mye med vanlig AV honor farming. La oss si at AV varer i 20 min (Noe den som oftest gjør eller har gjort). Da får jeg ca 250 honor per gang (Ved å drepe Balinda, cappe Stonehearth og Iceblood bunker og hvis vi vinner, tar vi SP, Dun Baldar South og North bunker og diverse. 250 * 3 (20 * 3 = 60 minutter = 1 time). === 750 honor, altså ca like mye som du får.

Nå skal de sies at jeg alltid kommer instant inn da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...