Gå til innhold

bestille Play Station 3

kake111

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hei!

Er det lurt å bestille PS3 på ebay nå eller heller vente til Mars?

Takker for alle svar

7615698[/snapback]

Bruk fyrverkeri med måte i dag fokens.

7615812[/snapback]

Det er mest lurt å bare gi blaffen i å bruke 5500,- på en konsoll, når du får en Pc som er bedre til omtrent samme prisen :p (Visst du bygger den selv da)

Men ON Topic; Jeg ville ventet til Mars, for da blir den litt billigere muligens..

Lenke til kommentar
Men ON Topic; Jeg ville ventet til Mars, for da blir den litt billigere muligens..

Tror ikke den blir noe billigere til mars, den kommer sikkert til å ende på ca. 5000. (tror jeg). Om du er heldig med tollen, og ebay auksjonen kan du få en billigere enn dette nå, men pass på hvem du kjøper fra.

Ellers er det jo viktig og tenke på behovet ditt for å se europeiske dvd'er og bluray filmer etterhvert. Selv om det trolig kommer noe dvd region x liknendne software etterhvert.

Lenke til kommentar

Blir nok ikke billigere til mars, med tanke på at den da er helt ny i Norge, og derfor vil nok prisen være så og si nøyaktig den samme som de i USA måtte betale, kanskje mer til og med pga at dette er Norge. Og ting er alltid dyrere i Norge.

Lenke til kommentar

Det er mest lurt å bare gi blaffen i å bruke 5500,- på en konsoll, når du får en Pc som er bedre til omtrent samme prisen :p (Visst du bygger den selv da)

7615843[/snapback]

Ehem... Man får ikke en komplett PC som ligger på PS3s nivå til lusne 5500,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har bra pc til 22 høvdinger så eg har ikke lyst på ny :p

ok da venter vi til 20 april :D  (blir 18 da får masse penger da)

7616026[/snapback]

Haha, daså.. :p

Tror ikke den blir noe billigere til mars, den kommer sikkert til å ende på ca. 5000. (tror jeg). Om du er heldig med tollen, og ebay auksjonen kan du få en billigere enn dette nå, men pass på hvem du kjøper fra.

Ellers er det jo viktig og tenke på behovet ditt for å se europeiske dvd'er og bluray filmer etterhvert. Selv om det trolig kommer noe dvd region x liknendne software etterhvert.

7617476[/snapback]

Mhm.. Har sett på QXL at dem selger en PS3 til 10,000,- :p

Men ville ventet ett år eller to, i og med at da vil nok prisen synke..

7615843[/snapback]

Ehem... Man får ikke en komplett PC som ligger på PS3s nivå til lusne 5500,-

7617509[/snapback]

:hmm: Du har ett poeng i det.. Men alikevel ville jeg sagt at å kjøpe en PS3 med Release datoen er bortkastet penger, i og med at det blir ett fåtall som vil få råd til å kjøpe konsollen, og at dem kommer til og muligens utgi flere konsoller enn dem får solgt, så dem vil tape penger på det, og deretter sette ned prisen.

Ihvertfall det jeg tror :roll:

Lenke til kommentar
Men ville ventet ett år eller to, i og med at da vil nok prisen synke..

Men vil man virkelig vente ett år eller to?

Og forresten.. jobb 2 dager så har du sikkert tjent det prisen vil gå ned med på ett/to år. :p

Man kan alltid vente med å kjøpe ting, men man må veie det mot hvor mye man vil ha noe. Og hvor mye morro du får med den nå. Det er alltid litt ekstra spennende å ha en ny konsoll i starten og ikke når den har vært i butikken 2 år.. selv om selvfølgelig det er flere spill å velge mellom og sånt da.

Lenke til kommentar
viss du får en pc med like kraftig prossesor som ps3 og kan sputte ut like god grafikk i tillegg til en intergrert bluray spiller, så har eg lyst og se den pcen.

7617646[/snapback]

Hehe, samme her. Bare 8800GT koster jo så mye som 5500..og det er bare skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...