Fnd Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Satt på VG i dag med wii'en min, men fant ut at videoene dems ikke fungerer i Opera nettleseren.. Noen andre som har merket dette? noe man må laste ned for at videor og evt. spill skal fungere? Fredrik Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er vel noen plug-ins... Men vet nok ikke hvilke Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er litt usikker, men tror det er fordi Opera til Wii er bare en beta, så alt er ikke med. Jeg får heller ikke VG til å streame filmer fra Wii, men Youtube fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 VG bruker vel Windows Media-søppel? YouTube bruker Flash. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 opraen på pc`n min krasjer vær gang jeg går inn på videoene til vg. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 opraen på pc`n min krasjer vær gang jeg går inn på videoene til vg. 7617261[/snapback] Samme skjer når jeg bruker Firefox på min. Må se det i Explorer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå