spetter Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 Hva bør temperaturen til bærbare pcer ligge mellom ? På min Dell insp. 8200 går vifta på når CPU tempen har nådd rundt 72 grder. og slår seg av på forskjellige steder. Dvs, slår seg av ved forskjellige temperaturer. PS: dette skjedde etter at jeg hadde oppgradert bios fra A06 til A07 Før jeg oppgraderte bios (A06), lå CPU tempen på mellom 50-70 grader. bruker dette programmet for å sjekke temp: I8KFANGUI v1.6.1b for Insp. 8000/8100. Har ikke forandret noe anngående vifte hastighet og slikt via det proget. Alt er orginalt innstilt. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 23. november 2002 Rapporter Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 23:43, skrev spetter:Hva bør temperaturen til bærbare pcer ligge mellom ? På min Dell insp. 8200 går vifta på når CPU tempen har nådd rundt 72 grder. og slår seg av på forskjellige steder. Dvs, slår seg av ved forskjellige temperaturer.PS: dette skjedde etter at jeg hadde oppgradert bios fra A06 til A07Før jeg oppgraderte bios (A06), lå CPU tempen på mellom 50-70 grader.bruker dette programmet for å sjekke temp:I8KFANGUI v1.6.1b for Insp. 8000/8100.Har ikke forandret noe anngående vifte hastighet og slikt via det proget. Alt er orginalt innstilt. Passpaa at du ikke har den paa fanget....... min sony vaio blir ogsaa veldig varmt...., tror det er ddr som er grunnet.... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2002 Passpaa at du ikke har den paa fanget....... min sony vaio blir ogsaa veldig varmt...., tror det er ddr som er grunnet.... -------------------------------------------------------------------------------- Nei, kan ikke skjønne at det er mulig. Det måtte være en svenske så absolutt. Ingen bombe akkurat. Jeg lurer på, når jeg skal kjøpe mer ram til maskina, da blir den selvsagt varmere. Har tenkt å kjøpe det, rett før utdenlands studie oppholdet mitt. Men, ca hvor ekstra varm kan maskina bli, om jeg senere, en en eller annen gang, oppgraderer CPU til P4M 2.x ? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. november 2002 Rapporter Del Skrevet 24. november 2002 jeg tror det er harddisken som blir varmest, min pc blir hvertfall jævlig varm der harddisken ligger. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2002 hos meg viser hdd temp rundt 45-50 grader. dvs mindre varm enn cpu... GPU temp aner jeg ikke ca rotasjon til vær av disse 2 viftene på maskina er mellom 5000-6000 rpm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå