Karl-Peder Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jaså? Da føler jeg meg nesten nødt til å spørre: Er denne personen utdannet kjemiker, eller "bare" en person som er generelt interessert i kjemi? (Mange benytter ordet "profesjonell" om noen som vet ganske mye om et bestemt emne, og ikke nødvendigvis om faglærte som jobber innenfor det gitte emnet. ) Nå skal ikke jeg påstå at jeg er utdannet kjemiker heller, jeg stiller meg bare litt skeptisk til påstander uten kildehenvisninger. Har man en kilde i et leksikon/kjemibok/tidsskrift som sier noe om dette? Og misforstå meg rett: Jeg er ikke ute etter å kverulere, jeg vil bare være sikker på at det ikke blir feilinformasjon av dette.. Endret 9. januar 2007 av karlpeder Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 jeg er en unge på barne nivå som vil lære mere om kjemi så man kan si at jeg har det litt som intresse Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg er en unge på barne nivå som vil lære mere om kjemi så man kan si at jeg har det litt som intresse 7678563[/snapback] Ah. Nå var vel svaret mitt rettet mot varmits siste innlegg da, men.. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Forstår hva du mener, jeg kunne også tenke meg å undersøke det litt nærmere. Personen jeg spurte er ikke utdannet kjemiker, men har hatt kjemi på videregående og leser mye på egen hånd. Skal prøve å få tak i flere kilder, da dette er et spennende tema. Skal ned å sjekke leksikon nå Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Forstår hva du mener, jeg kunne også tenke meg å undersøke det litt nærmere.Personen jeg spurte er ikke utdannet kjemiker, men har hatt kjemi på videregående og leser mye på egen hånd. Skal prøve å få tak i flere kilder, da dette er et spennende tema. Skal ned å sjekke leksikon nå 7680286[/snapback] Da har vel jeg og han samme kjemiutdanning, da.. 3kj FTW.. Gleder meg til å høre resultatet av leksikon-kikkinga di.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå