Nutjob Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei. Jeg har planer om å kappe i sidepanelet på kabinettet mitt som er enormt kjedelig originalt..tenkte jeg kunne gjøre dette og kjøpe litt led's osv å ha i istedenfor å kjøpe et billig kabinett med dette..Hvordan skal jeg kappe i sidepanelet? Går det å bruke vinkelsliper? Kabinettet er forøvrig i jern og er ganske solid. Plexigalss bestiller jeg hos Bygger'n etter at jeg har fått målt og kappet i sidepanelet noen forslag til hva som er vikitg å hukse på når jeg skal kappe? evt. HVORDAN jeg skal feste plexiglasset, og hvor mye må jeg kappe i sidepanelet forhold til plexiglasset? hva skal jeg feste glasset med, og hvordan? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 annbefaler ikke vinkelslipern med Dremel Fest plexi med lim eller sillikon. Tviler foresten på at kabinettet dit er i gjern men men Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) annbefaler ikke vinkelslipern med Dremel Fest plexi med lim eller sillikon. Tviler foresten på at kabinettet dit er i gjern men men 7615799[/snapback] hehe, er iallefall ikke i aluminium Edit: er ikke dremel vansklig å bruke da? Endret 1. januar 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke så veldig vanskelig å bruke, men det tar litt tid... Prøv deg frem på noe annet først. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du kan bruke diamantskjæreskivene fra clasern... de holder lifetime Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 du kan bruke diamantskjæreskivene fra clasern... de holder lifetime 7619471[/snapback] .... med mindre de knekker. Men de funker bra Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg har ikke klart å knekke dem ved vanlig bruk enda hehe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) jaja, men da var kappingen ferdig brukte rett og slett vinkelsliper UTEN å bruke diamantskive..funket fett så nå har jeg pusset, grunnet og lakket sidepanelet i gamle fargen plexiglasset jeg skal sette inn er ferdig kappet av lokal glass skjærer så det er limt på med silikon under press i natt..håper det tørker til i morra, da skal småting til før jeg er "ferdig". Skal selvfølgelig gjøre andre ting også mottar 120mm vifte med 4 forskjellige farger, thumbscrews og doble katoder fra komplett i neste uke andre ting folket her mener jeg burde ha? Mvh. zaltmann aKa. Vegard Endret 6. januar 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Få se bilde av hvordan det ble da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå