enetic Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei. Jeg har tenkt å bytte ut mitt geforce 2 skjermkort med et flunkende nytt ett. Hva må jeg tenke på når jeg skal velge nytt? har tenkt å handle fra komplett.no. har dere anbefalinger? Skal også ha endel minne (RAM). Vet ikke om noe om de forskjellige typene RAM brikker, men har hatt pcen min i ett par år.. Håper dere kan gi meg ett svar.. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Radeon 1950 pro gir vel mest for pengene. Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jeg skla også kjøpe.. tenkte på 1950 xtx Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis du har et GeForce2, må du sikkert ha nytt hovedkort i samme slengen. Og ny CPU og ny RAM. Et 1950 kort har vel PCIx interface og du har sikkert bare AGP på hovedkortet. Bare et lite tankekors. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Kjøp DX-10 kompatibelt kort. Siden DX-10 gir spilldesignere flere muligheter innen grafisk detaljerikdom, er det lurt å tenke fremover og kjøpe kort som støtter nettopp denne DX`en. Siden jeg bare har lest en annmeldelse av nVidia`s Geforce 8800 GTX GPU, har jeg bare denne å anbefale. Billigste nettpris finner du her Mvh. LockBreaker Endret 31. desember 2006 av LockBreaker Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Siden trådstarter hverken oppgir pris eller kompatabilitet kan man jo anbefale hva som helst i alle prisklasser. Men men. GeForce 2-kortene var på gamle AGP-slot'en, noe som betyr at du må kjøpe nytt hovedkort (og dermed RAM+CPU!) om du vil ha nyere PCI-express-skjermkort (f.eks 1950XTX eller 8800GTS/GTX). En annen viktig faktor er hvilken prosessor du har nå dersom du kun vil ha nytt skjermkort. Er bare tull med 8800-kort til en 3-år gammel CPU, dersom det faktisk eksisterte hovedkort med PCIe da. Ta en titt HER Endret 1. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå