ferrariraja786 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei jeg trenger hjelp til å få satt opp min nokia n80 til mitt hjemmenettverk. Jeg har prøvd alt. Har satt opp alt og går inn på min telefon og søker etter tilgangspunkter og får opp mitt nettverk og taster inn passordet,men så kommer det opp at "Ingen gateway funnet" vet noen hva det kommer av? fikk vite at det er mange som kan dette her.Hadde vært kjempefint om noen hadde hjulpet meg. Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 prøvd å slått ned sikkertheten i antivirus? vist du har det da fikk problem med blåtann på min n70 når sikkerheten sto på fullt fikk ikke koblet den til hverken pc eller gps Lenke til kommentar
ferrariraja786 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 prøvd å slått ned sikkertheten i antivirus? vist du har det dafikk problem med blåtann på min n70 når sikkerheten sto på fullt fikk ikke koblet den til hverken pc eller gps 7616325[/snapback] mener du på min nokia n80? eller på pcen? Lenke til kommentar
-__- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 prøvd å slått ned sikkertheten i antivirus? vist du har det dafikk problem med blåtann på min n70 når sikkerheten sto på fullt fikk ikke koblet den til hverken pc eller gps 7616325[/snapback] mener du på min nokia n80? eller på pcen? 7647510[/snapback] Han mener vel gjerne på pcen. Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) nei jeg mener på mobilen, fordi antivirus blokkerer det meste på high settings Det gjorde det i allefall hos meg Endret 5. januar 2007 av G_e_r_o_n_i_m_o Lenke til kommentar
ferrariraja786 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 nei jeg mener på mobilen, fordi antivirus blokkerer det meste på high settingsDet gjorde det i allefall hos meg 7649489[/snapback] vet du hvordan man gjør det? hvordan slår man av antivirus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå