Bruktbilen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vil ha en Puma som kjæledyr :/ så kan den gå rundt og spise plagsomme unger som ringer på døra og stikker av. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kompis av meg "importerte" med seg en liten skilpadde i en røykpakke ifra Tyrkia for endel år siden.. Hadde bare røykpakken i skjortelommen og matet den litt nå og da på flyturen Den lever i beste velgående.. Ble kjøpt på gaten i Tyrkia. Noen som vet hva en skilpadde koster hvis det selges i dyrebutikker osv? - hsds Lenke til kommentar
BHicks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Min mor kom hjem fra Tyrkia igår med en liten skillpadde på størrelse med en fyrstikkeske. Hun var ikke sikker på om det var lovlig eller ikke, men det er vel uansett for sent nå, hehe. Jeg er usikker på hvilken skillpadde det er, noe som er litt slitsomt når jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal ordne akvariet som nettopp er kjøpt inn. Noen har peil som kan komme med litt gode tips? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er jo forskjell på en sånn liten skildpadde som ser ut som en frosk og som en gjennomsnittlig amerikansk unge skylder ned i dass et par ganger i livet, og sånne schvære jævler som ser ut som dinosauruser og padler rundt i havet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) det er ganske lenge! noen som hvet hvor gamle de kan bli? 7619221[/snapback] De største havskilpaddene kan leve opp til 100-200 år tror jeg. Endret 22. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Forresten greide den ene å leve opptil 6måneder før den døde. 7618910[/snapback] Fantastisk! Kan forresten nevne at mora mi hadde en skilpadde som levde i 35 år 7619139[/snapback] Skilpadden som naboen til faren min hadde når fra han var liten lever enda. Han er 53 år gammel, den lever enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå