Bertelsen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg installerte Ubuntu i går, men det ville jeg ikke ha, derfor skulle jeg installere XP idag. Startet installasjonen, formaterer hardisken og så kopierer cd'en installasjonsfilene automatisk. Så restarter dataen seg, men nå skjer det ingenting. Kommer opp 'Trykk på en knapp for å boote opp cd', men jeg skal ikke trykke noe der, men etter det så skjer det ingenting. Det er meget rart i mitt syn, da dette er en helt original OEM cd, og installasjonen finner hardisken, noe også BIOS gjør. Har ikke endret noen instillinger på dette, så problemet har definitivt kommet etter jeg installerte Ubuntu. For ordens skyld så står dette i BOOT-instillingene: 1: Cd-rom 2: harddisk 3: Floppy Og jeg har én SATA-disk, men jeg har aldri opplevet noen problemer med dette. Har prøvd å endret på dette, uten hell. Har også prøvet å installere flere ganger nå. Har hatt Ubuntu før, formaterte hardisken som vanlig, og la inn Xp, funket helt fint da. Kan noen komme med noen tips om hva som er feil? På forhånd takk! FIKSET Måtte slette alle partisjonene, og formatere hele disken på nytt. Mistet over 70 GB med musikk, egenrippet som jeg brukte en måned på, masse dokumenter, filmer osv. Endret 31. desember 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg