Gå til innhold

XP på Macbook Pro? Intel CPU.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det går ann å legge inn XP pro på Macbook Pro?

Noen her med Macbook Pro og XP installert som kan fortelle hvor stabilt det fungerer osv?

Får jeg lagt inn alle driverene osv? Spilt Steam spill osv?

Er en slik

MacBook Pro 17" - 2,16GHz Intel core duo. -1GB ram - 120GB, 7200 rpm harddisk - DL DVDRW - Airport Extreme - Bluetooth - innebygget webkamera - ATI X1600 256MB Dual-Link DVI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.

Noen her med Macbook Pro og XP installert som kan fortelle hvor stabilt det fungerer osv?

Like stabilt som en vanlig PC. (Med forbehold om at WinXP fucker opp ting og tang).

Ja og ja.

Lenke til kommentar

Ja.

Like stabilt som en vanlig PC. (Med forbehold om at WinXP fucker opp ting og tang).

Ja og ja.

7624909[/snapback]

Ok. Takk for svar! :D

Lenke til kommentar

Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote.

Aller best annbefaler jeg ett program som heter CrossOver, det kjører ALLE windows programmer UTEN windows i det hele tatt! :) Kjører selv steam, cs osv. på macbooken min uten problemer! :)

Lenke til kommentar
Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote.

Ikke akkuratt det jeg lette etter.

Aller best annbefaler jeg ett program som heter CrossOver, det kjører ALLE windows programmer UTEN windows i det hele tatt! :) Kjører selv steam, cs osv. på macbooken min uten problemer! :)

7627242[/snapback]

Det hørtes bra ut!

Har ikke Macbook Pro, men jeg har veldig lyst på en. Leter etter en brukt, var derfor jeg lurte på dette med Mac-Windows.

Lenke til kommentar

Ok? Det er akkurat det samme som Bootcamp, men du slipper å reboote! Men ihvertfall, Crossover er knallbra og annbefales, det er ikke som jeg vet sluppet i v.1 ennå, men ligger ute v.8xx eller noe slikt! :)

/Yaricks :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Ok? Det er akkurat det samme som Bootcamp, men du slipper å reboote!

7627909[/snapback]

Yeah right. Du får ikke litt samme ytelse med Paralells som med XP installert skikkelig. Husk nå på at du faktisk emulerer et operativsystem!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det beste er å kjøre bootcamp, for så og legge inn parrallels i tillegg som da booter fra windows-partisjonen i de tilfeller hvor man ikke har lyst å reboote for man skulle bare kjøre utorrent eller no.

7629270[/snapback]

Innebærer ikkje det at man må gjere om boot camp-partisjonen til eit VM .hdd-image?

Eller har dei fiksa dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...