iNtensimilla Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei. Jeg lurer på om det går ann å legge inn XP pro på Macbook Pro? Noen her med Macbook Pro og XP installert som kan fortelle hvor stabilt det fungerer osv? Får jeg lagt inn alle driverene osv? Spilt Steam spill osv? Er en slik MacBook Pro 17" - 2,16GHz Intel core duo. -1GB ram - 120GB, 7200 rpm harddisk - DL DVDRW - Airport Extreme - Bluetooth - innebygget webkamera - ATI X1600 256MB Dual-Link DVI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja det går an. Du må laste ned BootCamp, finner det på Apple's sider. Kan ikke si noe om hvordan det fungerer, jeg har selv PowerBook G4.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg lurer på om det går ann å legge inn XP pro på Macbook Pro? Ja. Noen her med Macbook Pro og XP installert som kan fortelle hvor stabilt det fungerer osv? Like stabilt som en vanlig PC. (Med forbehold om at WinXP fucker opp ting og tang). Får jeg lagt inn alle driverene osv? Spilt Steam spill osv? Ja og ja. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg lurer på om det går ann å legge inn XP pro på Macbook Pro? Ja. Noen her med Macbook Pro og XP installert som kan fortelle hvor stabilt det fungerer osv? Like stabilt som en vanlig PC. (Med forbehold om at WinXP fucker opp ting og tang). Får jeg lagt inn alle driverene osv? Spilt Steam spill osv? Ja og ja. 7624909[/snapback] Ok. Takk for svar! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote. Aller best annbefaler jeg ett program som heter CrossOver, det kjører ALLE windows programmer UTEN windows i det hele tatt! Kjører selv steam, cs osv. på macbooken min uten problemer! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote. Ikke akkuratt det jeg lette etter. Aller best annbefaler jeg ett program som heter CrossOver, det kjører ALLE windows programmer UTEN windows i det hele tatt! Kjører selv steam, cs osv. på macbooken min uten problemer! 7627242[/snapback] Det hørtes bra ut! Har ikke Macbook Pro, men jeg har veldig lyst på en. Leter etter en brukt, var derfor jeg lurte på dette med Mac-Windows. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote. Ikke akkuratt det jeg lette etter. Ok? Det er akkurat det samme som Bootcamp, men du slipper å reboote! Men ihvertfall, Crossover er knallbra og annbefales, det er ikke som jeg vet sluppet i v.1 ennå, men ligger ute v.8xx eller noe slikt! /Yaricks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Annbefaler deg å bruke ett program som heter paralells. Da kjører du XP/Vista i ett vindu istedet for å måtte reboote. Ikke akkuratt det jeg lette etter. Ok? Det er akkurat det samme som Bootcamp, men du slipper å reboote! 7627909[/snapback] Yeah right. Du får ikke litt samme ytelse med Paralells som med XP installert skikkelig. Husk nå på at du faktisk emulerer et operativsystem! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Det beste er å kjøre bootcamp, for så og legge inn parrallels i tillegg som da booter fra windows-partisjonen i de tilfeller hvor man ikke har lyst å reboote for man skulle bare kjøre utorrent eller no. http://creativefriday.com/parallels.html Endret 2. januar 2007 av toretors Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det beste er å kjøre bootcamp, for så og legge inn parrallels i tillegg som da booter fra windows-partisjonen i de tilfeller hvor man ikke har lyst å reboote for man skulle bare kjøre utorrent eller no. 7629270[/snapback] Innebærer ikkje det at man må gjere om boot camp-partisjonen til eit VM .hdd-image? Eller har dei fiksa dette? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Dei har fiksa det 7719105[/snapback] Korleis fungerar det no da? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du har en bootcamp-partisjon med windows på som Paralells booter fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå