Gå til innhold

Kjøp av nytt TV-Kort. Anbefalinger ønskes

60C

Anbefalte innlegg

Hei

Som det står i emnet mitt så ønsker jeg og kjøpe et nytt TV-Kort til pc`en min og trenger en anbefaling.

Jeg kjøper stort sett hos komplett, men det er ingen hindring og anbefale kort fra andre leverandører.

Bruksområde er primært fra pc til tv, men jeg kan også tenke meg og kunne "capture" programmer fra tv`en og rippe de over til et eller annet format på pc`en.

TV`en er av den eldre typen så det er kun 2 scart kontakter på baksiden, den ene går til VHS`en, den andre til Canal Digital tuneren.

DVD spilleren må jeg bruke S-video inngangene på. Prøvde en gang og kjøre denne via VHS men da ble bildet svart/hvitt.

Kanskje mulig at jeg kan kjøre tuneren via DVD spilleren da den har flust med kontakter og innganger på baksiden, spm dere skjønner så er jeg overhode ikke dreven på HI-FI siden.

Uansett, tv kort anbefalinger ønskes, og hvis det finnes en løsning på og kjøre flere scarter inn på en duppeditt med en ut til tv så ønsker jeg gjerne og vite dette også, da får jeg frigjort kontakter på mitt gamle og intrikate system.

Og selvfølgelig et godt nytt år til dere allesammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...