trrunde Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 <?php $allow_person=false; echo $land; if ($land = "Norway"){ //Norsk IP, dette er greit.... $allow_person=true; } else{ //Ikke norsk ip, sjekk om det er google if($ip = "66.249.65.112"){ //Dette er google $allow_person = true; } } echo $allow_person; if($allow_person=false){ //Forbanna utlendinger, ha dere vekk die("I don't like foreigners trying to hack my site!!"); } ?> includerer dette scriptet, men det funker ikke, vet noen hvorfor? virker som om den sier at $land="Norway" når den er blank Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 <?php $allow_person=false; echo $land; if ($land = "Norway"){ //Norsk IP, dette er greit.... $allow_person=true; } else{ //Ikke norsk ip, sjekk om det er google if($ip = "66.249.65.112"){ //Dette er google $allow_person = true; } } echo $allow_person; if($allow_person=false){ //Forbanna utlendinger, ha dere vekk die("I don't like foreigners trying to hack my site!!"); } ?> includerer dette scriptet, men det funker ikke, vet noen hvorfor? virker som om den sier at $land="Norway" når den er blank 7615310[/snapback] Har du noe som viser hvem land en ip kommer fra? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) jepp, det har jeg en annen fil som finner ;p du kan jo selv gå til http://www.kvs-russen.com/ så skal det stå Norway, la også til at den skulle skrive normann hvis den mente du er det og så til slutt skriver den ut verdien av $allow_person Edit: endra litt i linken, fordi etter jeg endret i filen så sier den at alle er utlendinger, men hvis du går inn på den nye linken så skal det virke... (tror jeg) Endret 31. desember 2006 av trrunde Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) du må bruke == for å sammenligne. hvis du bare bruker 1 = så betyr det at du tilegner den verdien til høye inn i den variablen på venstre siden. Endret 31. desember 2006 av Ståle Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 arrhh, var en sånn dustefeil ja, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jepp, det har jeg en annen fil som finner ;p du kan jo selv gå til http://www.kvs-russen.com/blokkere-ip.php så skal det stå Norway, la også til at den skulle skrive normann hvis den mente du er det og så til slutt skriver den ut verdien av $allow_person 7615334[/snapback] Jeg gikk inn på den sida di og jeg ble nekta for jeg er visst en utlending Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg er visst også en utenlendig... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det er visst hele det norske forsvaret også (surfer fra tango.mil.no) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 har dere prøvd på den linken jeg viste lenger oppe? har redigert litt på den fila så hvis du bruker den så tror den at du er utlending, men hvis du går inn på www.kvs-russen.com så skal det bli riktig (håper jeg) har et script i fra ip2nation som finner ut hvilke land ip-en kommer i fra Lenke til kommentar
Mow Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Går jeg rett inn på www.kvs-russen.com blir jeg stengt ute. Så ser ikke helt positivt ut Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) hmm, faen, får finne ut av noe annet da..... nå har jeg tatt vekk den så alle kommer innpå, vet dere om ett ferdig script som kan blokkere alle unntatt norske ip-er?? Ny edit: ser at tango.mil.no står Europe på, er derfor den ble stengt ute men alle andre står det Norway på, så forstår ikke hvorfor dem skal bli stengt ute Endret 31. desember 2006 av trrunde Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Geo Ip? http://www.free-php-scripts.net/P/Geo_IP Lenke til kommentar
Mow Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Geo Ip fant ihvertfal ut at jeg var i Norge You are from: Norway Your IP is: 158.112.84.2 You came from: http://www.free-php-scripts.net/P/Geo_IP Your came from search engine: Your language is no:Norwegian Your operating system is: Windows 2000 Your browser is called: Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Får prøve den da.... får håpe den funker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 er du sikker på at du får Norway som return verdi fra ip2nation? prøvd med "no"? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg bruker ip2nation på hjemmesiden min for å finne ut om folk får siden på norsk eller engelsk.. hmm... egentlig aldri testet om det virker.. hmm.. http://stale.z42.us Edit: hosten er nede og GODT NYTTÅR Endret 31. desember 2006 av Ståle Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Ja, alle treff blir loggført, der skriver den også verdien på landet, som er Norway for norske ip-er (og tydeligvis Europe for forsvaret) Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Prøvde å finne et script for å blokkere enkelte land en gang jeg også, men fant ingen som var gratis som var bra nok. Måtte tilslutt droppe hele greia... Hvorfor vil du nekte folk fra andre land tilgang da? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 ser ikke helt hvorfor kinesere og slikt har noe å gjøre på den siden, så derfor vil jeg ikke ha dem der, har også sett at de kjører masse wget på siden når det ikke er noe å hente ned, så lurer litt på hva de egentlig driver med... like grett å blocke dem da synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå