CCola Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvor kan jeg finne ett smykke på nettet, ettersom "bodene" som selger smykket jeg er ute etter bare er her om sommeren. Smykket er litt sånn "dill-dall" kors smykke. Og er litt slikt; , men dette var jo egentli ikke noe særlig fint, men noe i den duren. Noen som vet? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Om du er ute etter kors, har jeg sett dem på H&M og andre juggelforretninger.. Men det var i sommer da, veit ikke om de har det enda.. Virker som kristendommen er "in" nå.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Og da forsvant noen poster som ikke har noe her å gjøre. Er dere for fulle til å vite hva dere poster, er det generelt en god ide å ikke poste. Ikke kommenter dette her i tråden. Reaksjoner på moderering tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her og kanskje her. Og HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå