cake Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jeg skal til thailand og lurer på hvor mye du egentlig får for thailandske kroner så hvor mye koster en middag i thailandske bath og hvor mye koster en flaske vann eller brus 0,5 liter? trenger svar så fort som over hode mulig. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) jeg skal til thailand og lurer på hvor mye du egentlig får for thailandske kroner så hvor mye koster en middag i thailandske bath og hvor mye koster en flaske vann eller brus 0,5 liter? trenger svar så fort som over hode mulig. 7615218[/snapback] Det er ikke noe problem å finne de kursene du er ute etter vi har mange gode funksjoner som for eksempel www.google.no www.sol.no og mange andre som er minst like bra jeg anbefaler deg å gjøre et søk på en av disse sidene og forresten bør du ikke være så sløv med komma og punktum håper du finner ut svaret på ditt spørsmål haha :!: Endret 1. januar 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Kursen er på 0,1986. Fant det på handelsbanken:: http://www.handelsbanken.no/stavanger_sentrum Gå inn på: Gå dierkte til, som er oppe i skjermbildet og velg valutakurser. Der får du opp valutakursene og gå på Valutakalkulator. der er det bare å regne om! Lykke til! Edit: tok vekk det med brusen. Endret 6. januar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 en brus 12kroner? dyrere enn i Norge? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg skal til thailand og lurer på hvor mye du egentlig får for thailandske kroner ...7615218[/snapback] Hus at de bruker Bath i Thailand. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er billig. En brus ca 2 kroner, en full middag til ca 30 - 40 NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå