rcfrik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nytt År! Jeg fant ut jeg kan må koble min ps2 til skjermen på laptopen for å få spilt med det nye rattet mitt(ikke plass til rattet no annet sted enn på skrivebordet mitt). Og i denne sammenheng lurer jeg på om det er mulig å koble ps2'n til laptopen på noen som helst måte. Prøvde i sta med RCA-hunn m/S-video, men det gikk ikke derfor lurer jeg på om dere vet om noen måte å koble opp dette på? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
PMX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sett noen gjøre det med xbox, men da med et externt tv-kort-- lurer litt på om det finnes en annen måte selv Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 De fleste berbare har jo video utganger, men innganger er nok mindre vanlig. Ett eksternt TV-kort har nok ofte en videoinngang (mitt har ihvertfall det. Disse skulle klare oppgaven. Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 finnes ingen andre muligheter enn med eksternt TV-kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå