PublicEnemy Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg lurte på om noen vet om et spill som kan dra full nytte av kraften i min K610i Da skulle det jo naturligvis vært et 3D spill, også et pluss er jo om det var gratis:) Takker for alle svar Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Ingen som vil gi meg noen tips? Har funnet mye selv, men lurer på om noen av dere vet hvilke spill som er de mest hardware krevende for min mobil? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gå til www.gameloft.com og trykk der det står Exclusive HD content på forside (etter at du har valgt land, språk og operatør). Spillene koster penger da. Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Finner ikke der det står "Exclusive HD content" på forsiden jeg. Link? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Gå til denne siden og gjør det som er på de to vedlagte bildene Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ah, så ikke den jeg Takker for den Lenke til kommentar
PublicEnemy Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Er det ikke noen som finner noen gode GRATIS 3D spill da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå