Robert. Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg vurderer og kjøpe xbox men når jeg har hørt om det røde lyset er jeg ikke så sikker, er det trygt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Forekommer lyset er det over og ut for husstanden din Neida, om du skulle vere uheldig å få ein defekt boks e det ikkje verre enn at du leverer din inn til supporten og får ein ny ein etter noen uker. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg vurderer og kjøpe xbox men når jeg har hørt om det røde lyset er jeg ikke så sikker, er det trygt? 7614943[/snapback] Skjer dette, så vil hele xboxen eksplodere, og alle i en radius på 50m vil omkomme av tuberkulose. Neida, dette er vist konsollen er/blir defekt. Send inn og få en ny en Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 3 blinkende røde lys betyr ikke nødvendigvis at konsolllen din er ødelagt. Var hos en kamerat hvor akkurat det skjedde, og han bare forta seg med å slå den av, og så på igjen, og da funka den som den skal igjen. Men for all del, ikke la noen lys stoppe kjøpet ditt. Har hatt boxen min lenge og jeg har aldri sett noe til disse skumlene lysene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det du så kan også ha vært at det blinker rødt, noe som tyder på at AV kabelen ikke er i godt nok.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Min runder 1 år nå, og har aldri hatt noe annet enn grønne lys! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har fått red lights of death 3 ganger siden 2.desember 2005. Venter på ny x360 som mest sannsynlig dukker opp til uka. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvis alle skulle tenkt på den måten, hadde ingen hatt Xbox 360 nå. Jeg har hatt røde lys i blant. Til slutt ble Xboxen helt mngo, og da sendte jeg den inn på rep. Etter at jeg fikk igjen 360n har den vært så og si feilfri. Ett rødt lys er faktisk det verste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det som er litt leit med dette problemet er den lange behandlingstida frå Microsoft. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tok 1-2 uker å få min reparert. Var ikke så lenge det. Bra å ha et godt MMORPG å spille i mellomtiden Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tok ca 1-2 uker da jeg også sendte x360 de 2 første gangene. Men denne gangen her har det tatt mye mer tid..kanskje det er pga jula. Sendte inn konsollen 15/12 og har enda ikke motatt en ny. Håper jeg får den til uka, ikke at det haster..har en x360 i reserve. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Garantien min er utgått med ett par uker, også har jeg akkurat fått de røde ringene, og maskinen er død som en stein. Får jeg den fiksa gratis da? Eller vil de grine over at garantien min er utgått?? Lenke til kommentar
mnx Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Garantien min er utgått med ett par uker, også har jeg akkurat fått de røde ringene, og maskinen er død som en stein. Får jeg den fiksa gratis da? Eller vil de grine over at garantien min er utgått?? 7618608[/snapback] Da reklamerer du på den.... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Det er to års garanti, så hvordan din kan ha gått ut er en gåte for meg. Endret 7. april 2007 av CheX Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Time-bandits strike again! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå