Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
what? :dontgetit:

skjønner den ikke...

kan ikke lese det som står på lappen, og ikke det som kommer etter "were so..." på f.

8532141[/snapback]

 

Nå er det ikke sikkert teksten ga deg noe mer. Og bare sånn i tilfelle, disketten er festet med magnet. Nå levde ikke jeg under diskettalderen, men dette er nok ikke godt for magnetbåndet på disketten, som dataene ble lagret på, om jeg ikke tar feil ;)

 

Dataene på disketten, som han karen leitet iherdig etter, er ødelagt. Basicly.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

427hawkingzerog550x367.jpg

 

888bgWhite.jpg

 

9275a467b1.jpg

 

117810836702podborka30ig3.jpg

 

117819531403podborka27dt4.jpg

 

ab3405928b67fd2e169409ef25e778ea.jpg

 

staypuftHungry.jpg

 

Blitzkreig.jpg

 

Cthulhu2008lesser.gif

 

EhondaDidWTC.jpg

 

mustnotfap.jpg

 

pbf218thegreatcirclets7.jpg

 

picturescatscarexb6.jpg

 

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Fri vilje, en vakker ting .. :love:

 

Vi sa for en uke siden at vi ikke ville ha bilder som spøker med VTech:

 

Enn så lenge er det forbudt å spøke med tragedien på Virginia Tech, ja. Det er ikke forbudt å poste bilder av ham eller diskutere hendelen i andre sammenhenger, men som humor har vi avgjort at vi ikke vil ha det.

 

Hvorvidt det er OK å fleipe med tragedier "før blodet er tørt" kan selvsagt diskuteres, men den diskusjonen tar vi eventuelt et annet sted. Det skal ikke kommenteres her i tråden. Et par poster er slettet.

 

Link

 

Den regelen gjelder så lenge ikke annet er sagt. Det spiller ingen rolle om dere legger dem i arkiver og spoilere.

 

Fri vilje er så absolutt en vakker ting. Men forumet er et samfunn, ikke et anarki, og her finnes det regler som er til for å følges. Om det burde være sånn tar jeg mer enn gjerne en diskusjon om et annet sted enn her i tråden.

 

Ikke kommenter dette inlegget, men send meg gjerne en PM om dere har spørsmål eller kommentarer.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...