Knut_F Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Feiende flotte jungeldamer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vet du forskjellen på en kortstokk og afrika? Kan muligens oppfattes som litt slem. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Nå kommer dritten på spotify og. Jada, vi/staten tjener jo rått på det! Men jeg skal ikke bidra. Hva er vitsen? Oppskyting av Norsk atomrakett som har detonert i ekstrem høyde. Flere Phun: Endret 10. desember 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Raja Bjarne, kongen av danmark Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg måtte le litt av denne :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg elsker dette bildet.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Haha, konge :!: Endret 10. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ikke hva som er morsomt med det siste bildet. Det signaliserer vel bare at det, pga. ombygygging eller lignende, er et motgående felt som krysser det feltet du er i? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er vel kanskje brukt feil skilt. Tenker det ville vært mer rett med et av denne typen: Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ser ikke hva som er morsomt med det siste bildet. Det signaliserer vel bare at det, pga. ombygygging eller lignende, er et motgående felt som krysser det feltet du er i? For det første ser man av bildet at dette ikke er tilfellet. For det andre ville et slikt scenrio vært sinnsykt. Det er vel kanskje brukt feil skilt. Tenker det ville vært mer rett med et av denne typen: De har ikke brukt feil skilt i utgangspunktet. De hadde bare trengt den speilvendte versjonen av venstre del (og ikke opp-ned). Men det skiltet der hadde også fungert. Endret 10. desember 2009 av Slikape Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skilt på Grytøya utenfor Harstad, tatt i fjor sommer. Lurer på hvor de døde barna leker.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ikke hva som er morsomt med det siste bildet. Det signaliserer vel bare at det, pga. ombygygging eller lignende, er et motgående felt som krysser det feltet du er i? For det første ser man av bildet at dette ikke er tilfellet. For det andre ville et slikt scenrio vært sinnsykt. Det er vel kanskje brukt feil skilt. Tenker det ville vært mer rett med et av denne typen: De har ikke brukt feil skilt i utgangspunktet. De hadde bare trengt den speilvendte versjonen av venstre del (og ikke opp-ned). Men det skiltet der hadde også fungert. Jeg tenkte at det var slik skiltingen var ment for, altså at man krysset over der hvor den store røde pilen er, noe jeg tror er gangfelt. Jeg må innrømme å ikke ha sett slike løsninger i Norge før, men flere ganger i utlandet. Derfor er jeg ikke særlig overrasket over skiltingen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vet ikke med dere, men jeg lo godt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ^ Hva skjer med det bildet der for tiden da? Blir jo postet annenhver dag her og i 4chan-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg