Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) sykt irriterende at det skal stå fail på alle bilder. Det gjorde liksom ikke bildet morsommere i år 2000 engang...og nå synes jeg det er like ødeleggende som når folk forklarer poenget i en vits. Endret 4. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fullstending enig med Daily-Drifter. Samme gjelder "motivators". De fleste i hvert fall. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) sykt irriterende at det skal stå fail på alle bilder. Det gjorde liksom ikke bildet morsommere i år 2000 engang...og nå synes jeg det er like ødeleggende som når folk forklarer poenget i en vits. Fullstending enig med Daily-Drifter. Samme gjelder "motivators". De fleste i hvert fall. Helt enig, men dessverre har halvparten av alle bildene enten blit til en motivator eller skrevet fail på. Man finner heller ikke noe bilde av en artig katt uten teit tekst som "can i haz cheeseburgerzzzzs" Endret 4. desember 2009 av Cannibal Helsekost Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Quick n' dirty paintjob Gajin4koma Noe av det beste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Siste sjanse! Nye humorregler - si deres mening nå Besøk sticky'en og si deres mening. Nye (liberale og tydelige) regler er klare til posting, om ingen har flere og nye innspill. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde ikke varm sjokolade smakt nå? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 liker ikke dette tv programmet Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 daf Am I doing it right? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 daf Am I doing it right? w00t w00t! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg