Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 tilbake i mine innlegg. litt mer rasisme. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Denne er vell litt på kanten:P. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På tide å finne fram julepynten Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Går dere inn for å tøye grensene? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Denne er vell litt på kanten:P. Nei. Fyren ser ut som en inder e.l., Swastika ble brukt av hinduister, buddhister og andre lenge før Hitler var påtenkt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) http://www.elskamp.org/images/neger_nazi.jpgDenne er vell litt på kanten:P. Nei. Fyren ser ut som en inder e.l., Swastika ble brukt av hinduister, buddhister og andre lenge før Hitler var påtenkt. Ikke på den måten der. --- Endret 2. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Svastika ble aldri brukt av; hinduister eller buddhister, de brukte soltegnet som er tegnet motsatt vei, get your facts straight! Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Svastika ble aldri brukt av; hinduister eller buddhister, de brukte soltegnet som er tegnet motsatt vei, get your facts straight! Get my facts straight? Gå hjem og vogg, lillegutt: Swastika on the doorstep of an apartment in Maharashtra, India. This Iranian necklace was excavated from Kaluraz, Gilan, first millennium BC, National Museum of Iran. Seals from the Indus Valley Civilization preserved at the British Museum ..var det så noe mer du lurte på? Værsågod for opplysningen. Endret 2. desember 2009 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (Jeg ser overhodet ingen bilder i din post) Hva så? Det er et hav av eksempler til, poenget er at Swastika ikke primært er et nazisymbol, det har mye lengre og mer respektabel fartstid som religiøst symbol. I tusenvis av forskjellige former. Hitler bare vanæret et urgammelt symbol, ved å feilaktig kalle det sitt. Ergo har en hinduist eller buddhist langt større "rett" til å bære - og identifisere seg med - et swastika enn en nazist. Uansett form. Dette er strengt tatt ikke rett fora for diskusjonen, så vi avslutter her. PM meg url om du/dere vil fortsette "diskusjonen" i annen tråd. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vet alt det der. Tilbake til det diskusjonen egentlig handler om: jeg tviler sterkt på at karen på bildet mente t-skjorten som en måte å flagge sin religiøse tro. --- Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Går dere inn for å tøye grensene? Surprise-surprise! Det er mye lettere å få oppmerksomhet ved å poste noe som er provoserende og på kanten enn noe som faktisk er morsomt og originalt. Men, fordelen er at enhver idiot kan poste fritt. Kommentaren min må settes i relasjon til Nye humorregler-tråden, hvis det kanskje var noen som lurte litt... Endret 2. desember 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
mathos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 @ L4r5: Haha! Likte denne jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! NOT SAFE FOR WORK! (dog er det sensurert) Denne derimot er helt safe for work: Endret 3. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg