Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tillater meg å minne om diskusjonen om nye regler for humorkategorien. Hvis du har synspunkter på hvor mye vi skal tillate og hvordan vi skal gjøre det så besøk stickyen og si din mening. (Og/eller - i det minste - svar på undersøkelsen.) De som ikke deltar i debatten på forhånd, får de reglene andre vil ha...

 

Geir :)

 

P.S. Denne posten har ikke noe bilde. Det vil det bli flere av med de nye reglene....

Lenke til kommentar

Hvis du har noe å utsette på en moderators arbeide er det beste å ta dette med moderatoren selv på PM eller i tilbakemeldings-delen av forumet. Hvis du mener at han postet uten bilde så har det hendt ganske mange ganger at moderatorer har postet i denne tråden uten bilde. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend".

 

he_shit_bricks.jpeg

Lenke til kommentar
P.S. Denne posten har ikke noe bilde. Det vil det bli flere av med de nye reglene....

Fikk du ikke med deg dette ilpostino?

 

TWFA har ikke moderert i denne tråden, han har bare lagt inn en post. Reglene oppfatter jeg slik at det ikke er lov å reagere på moderering, og det ser jeg logikken i. Nå var det som sagt ikke moderering det gjaldt i dette tilfellet.

 

post-82028-1259318680_thumb.jpg

 

post-82028-1259318701_thumb.jpg

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

post-141642-1259324582_thumb.jpg

 

Å tillate poster uten bilde i en tråd som denne vil redusere "verdien" av tråden drastisk, imho. Det vil senke terskelen for å skrive piss, og du ender opp med en sh*tload av poster av klasse "lol". Ikke mye fantasi som skal til for å forestille seg et enormt moderatorarbeide. Man trenger kanskje ikke å gå inn på hver enkelt post uten bilde, siden man da får en bildeløs post der uansett. Men i bildehumortråden skal man ikke måtte gå gjennom to sider for å finne neste bilde. Så lenge alle har et bilde, så kan ma få seg en latter, og selv om folk da skriver andre ting (slik som jeg gjør nå) så kan man i større grad velge om man gidder å lese eller bare se på bilder. Just my two cents.

Lenke til kommentar
Å tillate poster uten bilde i en tråd som denne vil redusere "verdien" av tråden drastisk, imho. Det vil senke terskelen for å skrive piss, og du ender opp med en sh*tload av poster av klasse "lol". Ikke mye fantasi som skal til for å forestille seg et enormt moderatorarbeide. Man trenger kanskje ikke å gå inn på hver enkelt post uten bilde, siden man da får en bildeløs post der uansett. Men i bildehumortråden skal man ikke måtte gå gjennom to sider for å finne neste bilde. Så lenge alle har et bilde, så kan ma få seg en latter, og selv om folk da skriver andre ting (slik som jeg gjør nå) så kan man i større grad velge om man gidder å lese eller bare se på bilder. Just my two cents.

Ta det like godt i riktig tråd ;) Lettere å bli hørt der.

 

Flyttet også en del Derp-bilder til 4-chan tråden da jeg fikk inntrykk av at det var der de hørte til. Skyt meg om gjerne om det var feil, men ta det på PM og ikke i tråden ;)

 

04july5-not-everybody-has-fun-like-you.jpg

Lenke til kommentar
Du verden... Stickyen har vært oppe i én dag. Og du har tydeligvis bestemt deg for å følge nye regler for billedtråden, som ikke engang har blitt vedtatt ennå?

 

Hva er i så fall vitsen med å engasjere seg i noe som man tydeligvis vil bli overkjørt på uansett?

Jeg tillater meg å svare på denne, for å unngå misforståelser: Jeg har ikke bestemt meg for å følge nye regler, poenget med posten min var å gjøre folk oppmerksom på stickyen så vi kunne få mer aktivitet i den. (Og det fikk vi, takk for det.)

 

Uten den aktiviteten hadde vi nemlig måttet bestemme selv. Poenget med sticky'en var jo nettopp å involvere dere i diskusjonen, men det var det lite av. Derav advarselen om at hvis dere ikke engasjerte dere så ville reglene bli vedtatt (eller ikke) uten deres medvirkning.

 

Enn så lenge gjelder de eksisterende reglene her i kategorien. Det gjelder også regelen om at poster her skal ha et bilde. Moderatorene har dog fritak fra den regelen.

 

Om noe fortsatt er uklart så send meg en PM. Utover det tar vi diskusjonen videre i sticky'en...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...