Mixy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal vi se om vi får denne inn i mine innlegg igjen da Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne feilen ser jeg 984 ganger pr dag i Norge. Vokt dem for .... betyr at vi skal vokte noen andre, en gruppe Vokt Dem for ... betyr "deg" Len dem ikke mot døren... det sier seg selv at vi ikke skal dytte en gjeng unger mot døren? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne feilen ser jeg 984 ganger pr dag i Norge. Vokt dem for .... betyr at vi skal vokte noen andre, en gruppe Vokt Dem for ... betyr "deg" Len dem ikke mot døren... det sier seg selv at vi ikke skal dytte en gjeng unger mot døren? De burde lære dem at man ikke omtaler personer man ikke er dus med som "deg". Eier de ikke manerer? De burde skamme dem! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Beste bilde in ages. Ler bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Beste bilde in ages. Ler bare jeg tenker på det. Er det en referanse til noe, eller er det bare random? Random i strålande Morgenthaler stil Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 en post uten bilde er slettet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) moderering i en tråd som sier "Ingen post uten bilde" skal også inneholde bilde! - spesielt når modereringen gjelder at det er innlegg uten bilde. Du får rett og slett bare servere oss en klassiker fra 4chan eller liknende! Endret 13. oktober 2009 av Daily-Drifter Kommenatr på moderering fjernet Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) haha De burde lære dem at man ikke omtaler personer man ikke er dus med som "deg". Eier de ikke manerer? De burde skamme dem! De burde lære Dem at man ikke omtaler personer man ikke er dus med som "deg". Eier de ikke manerer? De burde skamme Dem! Endret 13. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ser ut som et photoshop det bilde ditt Hassan.Man ser at det har vært annen tekst på det, men ville ikke da Mr.Photoshop ha fjernet det? Edit: Rydde i bildene! Joda,ser det no eg også ,men skilt ala dette blir solgt på t.d biltema.Har sett det dei selger på biltema ved ein utkjørsel fra eit privathus,da stod det "SLOW children playing". Og det med "gamle folk" har eg sett sjølv i nærheten av ein sjukeheim i Skotland. Om det neste bilete eg poster strider mot copyright/trademark-reglene så er det bare å fjerne det,men synest ordspill som det i bilete er morsomt Såg denne t-sjorta på Kreta for nokre år siden,men da den med kvit bakgrunnsfarge.Angret på at eg ikkje kjøpte den men,heldigvis kan eg få kjøpt den online Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Fant en nettopp på en av norges nettaviser Først advarer politiet mot hundegård svindel , så rett under er det en annonse for hundegårder Endret 15. oktober 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg