Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Muligens støtende for noen... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Dårlige shoops er alltid moro. For mer: http://photoshopdisasters.blogspot.com/ Endret 9. oktober 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) *FAIL bilde* Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk. Tror faen jeg skal ta bilde av skittentøyet mitt og skrive FAIL på den også, siden det ikke er rent. En teori på hvorfor whannabegangsters har så stor t-skjorte og buksesig Denne er slem! Ikke for MAC fæns: The real genius is that you don't have to be a genius to use a Macintosh. You just have to be smart enough to buy one. Endret 9. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Toast Is Pimp: Det er FAIL fordi gutten er tydeligvis homo, mens moren er sikker (FAIL)på at gutten har en hemmelig jente kjæreste som drar slike blader inn i hans soverom. Endret 9. oktober 2009 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ikke glem kravet om bilde i hver post folkens! (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk. Tror faen jeg skal ta bilde av skittentøyet mitt og skrive FAIL på den også, siden det ikke er rent. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 *FAIL bilde* Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk. Her er en link til spørsmålet, så får folk dømme selv om det er trolling eller ikke: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...26174833AA5LmiA On topic: Dette er morsomt fordi det er sant... ..., men det er også trist fordi det er sant. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 *FAIL bilde* Jeg hater slike FAIL bilder. Hvorfor i faen skriver de FAIL? Hæ? Det er jo for svarte ikke noe FAIL med bilde da det er han fyren som tok Screenshot som lagde spørsmålet, det er jo bare for og trolle folk. Her er en link til spørsmålet, så får folk dømme selv om det er trolling eller ikke: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...26174833AA5LmiA Det er mulig at jeg tar feil, siden jeg ikke har brukt Yahoo Answers før. Men, det ser ut som posten har vært oppe i ett sekund. Da er det vel rimelig å anta at personen som postet og tok screenshot er den samme? I så fall er vel det en smule fail i seg selv. Obligatorisk bilde: Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Det er mulig at jeg tar feil, siden jeg ikke har brukt Yahoo Answers før. Men, det ser ut som posten har vært oppe i ett sekund. Da er det vel rimelig å anta at personen som postet og tok screenshot er den samme? I så fall er vel det en smule fail i seg selv. Oi, det så jeg ikke. Da er det nok garantert trolling ja, og hans "fail". 14 teg.. *host* jeg mener, bilde: EDIT: Endret bildet fordi Toast Is Pimp! begynte å grine. Endret 9. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mange av dere følger bra lite med. 1. Ja for svarte faen, det er jo samme fyren som postet spørsmålet som tok screenshoten, leeees hva jeg skrev! Rata og Flarsen 2. Forsvartefaen (til han over) det er ikke noe vits og poste samme bilde etter bare 3-4 poster! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Mange av dere følger bra lite med.1. Ja for svarte faen, det er jo samme fyren som postet spørsmålet som tok screenshoten, leeees hva jeg skrev! Rata og Flarsen 2. Forsvartefaen (til han over) det er ikke noe vits og poste samme bilde etter bare 3-4 poster! Ro deg ned. 1. Du nevnte ingenting om tid i det innlegget. Jeg trodde du bare antok det var falskt pga. innholdet. 2. Jeg hadde ikke gjort det om jeg husket at det var her jeg så bildet. Jeg gikk på digg og fant et bilde jeg kjente igjen og syntes var morsomt, og postet det her. Trodde det var reddit jeg kjente det igjen ifra. Endret 9. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tror svartefaenmeg at det er toast som er troll her. Kanskje postet før, men men. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det der er ikke trolling, det er bare drama. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er ikke drama. Det er angermanagement problems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg