osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tilbake i mine innlegg Lenke til kommentar
spincter Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) .. Endret 1. september 2009 av spincter Lenke til kommentar
s0baz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) duck Endret 1. september 2009 av s0baz Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 jeg har slettet en tegneserie som passer best i tegneserie-tråden. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 duck hvilken film er dette bildet fra? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg gjentar reglene: Ikke legg ut bilder som krever refferer logging avslått, anti-hotlink bilder som blir lagt ut med herk vil ende i advarsel. Endret 2. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Race to Witch Mountain. --- Lenke til kommentar
s0baz Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 You dawg, i heard you like to watch tv while you watch tv........ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som kan finne meg "care" bilder i form av feks folk med likegyldige ansikt? Har blant annet sett et av en asiatisk nerd som bare ser tomt på skjermen. Skulle gjerne hatt flere av disse. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Diskusjon.no er desperate etter reklameintekter.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg gjentar igjen: Jeg gjentar reglene: Ikke legg ut bilder som krever refferer logging avslått, anti-hotlink bilder som blir lagt ut med herk vil ende i advarsel. Endret 4. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) ! Endret 4. september 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Øyh, ikke stikk av fra Mine innlegg! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 en post uten bilde er slettet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg