mushi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Endret 7. juni 2009 av mushi Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Flere enn meg som syntes de to forrige bildene er upassende i denne tråden? Personlig syntes jeg de er jævlig kjedelige også, men de som syntes det er morsomt kan jo såklart få lov å poste de i Lanka's store : Post dine Vg/Dagbladet-bilder-tråd Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og hva er så morsomt med døde dyr? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 De fleste gangene så har det vært døde dyrebilder der dyrene har virkelig ser ødelagt ut. Er disse jeg håper ingen poster noen flere av. Det som valkyria var genialt, litt svart humor skader ingen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jaja, disse bildene er jo bare morbide og fæle, de ble også slettet med en gang. Endret 8. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 De fleste gangene så har det vært døde dyrebilder der dyrene har virkelig ser ødelagt ut.Er disse jeg håper ingen poster noen flere av. Jaja, disse bildene er jo bare morbide og fæle, de ble også slettet med en gang. Enig, og det er fint at de blir slettet med en gang. Men de burde ikke vært postet i det heletatt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 '1' innlegg som inneholdt et bilde som brukere fant støtende er fjernet fra tråden, samt '2' svar på slettet innlegg. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare jeg som har irritert meg lenge over hvordan forfatteren her skriver at jenter krever tid og penger, men skriver disse to faktorene opp med et gangetegn mellom? Det ødelegger egentlig hele greien. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fant en morsom reklame... Ikke så vanskelig å komme seg til USA for dagen... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare jeg som har irritert meg lenge over hvordan forfatteren her skriver at jenter krever tid og penger, men skriver disse to faktorene opp med et gangetegn mellom? Det ødelegger egentlig hele greien. nei nei, dei(kvinner) bruker eit visst antall penger i eit visst tidsrom.. altså, dama bruker 50 kr i timen = 50 * antall timer Endret 8. juni 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette er bare til guttene her: 1. Dra av buksa. 2. se ned. 3. Åpne spoileren under her 4. Kan du se en likhet? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette er bare til guttene her: 1. Dra av buksa. 2. se ned. 3. Åpne spoileren under her 4. Kan du se en likhet? Ser ikke helt sammenhengen her. Hva betyr de forskjellige fargene osv? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ser ikke helt sammenhengen her. Hva betyr de forskjellige fargene osv? Det skal forestille en erigert penis. edit: typo Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det skal forestille en erigrert penis. Ikke bare skrev du 'erigert' feil, men du burna deg selv i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg