Olaaaaa Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva er meninga med bildet?- Det ene låret hennes er photoshoppet til å bli like tykk som overarmen hennes. Gikk kanskje litt fort i svingene der. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har ikke falt deg inn at jeg spurte om et annet bilde? Som for eksempel det bildet som peker ut alt på bildet, og ikke finnes morsomt? - (Og siden du ikke skjønte det, denne streken betyr at man deler opp innlegget.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har ikke falt deg inn at jeg spurte om et annet bilde? Som for eksempel det bildet som peker ut alt på bildet, og ikke finnes morsomt? - (Og siden du ikke skjønte det, denne streken betyr at man deler opp innlegget.) Du gjorde det ikkje akkurat innlysande, spesielt sidan det var eit bilete mellom ditt innlegg og biletet du lurte på. Det enklaste er å skrive kva bilete du lurer på og fjerne all tvil. For øvrig synest eg det var eit bra bilete. Poenget er at dei demonstrerer mot skatt, eine skiltet vil faktisk ha null skatt. Det er lagt piler og tekst til ting som skatten finansierer, gatebelysning, vegar osv. Biletet over blir betre når ein ser kva han har frampå sykkelen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 For et fantastisk etternavn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg er glad vi har så informative journalister i Dagbladet, som vet å fjerne enhver tvil om hvem som er hvem. De tar kanskje ekstra godt hensyn til lesernes nivå? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Å drikke, drikker, drikket? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det bildet er postet på forrige side, Uderzo Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det bildet er postet på forrige side, Uderzo My bad ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg