Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kunne vi ikke fått en regel mot å laste opp dagens CAD,C&H,xkcd osv? begynner å bli mildt irriterende...

Jeg vil ikke ha et totalforbud mot å poste tegneserier, det har hendt jeg har oppdaget nye tegneserier jeg ellers ikke ville lest i denne tråden. Og å skulle plukke ut noen tegneserier som er "forbudt" mens andre er "lov" blir for dumt.

 

Men hva med en regel mot å poste nye striper av en tegneserie som allerede har blitt lagt ut, si, de siste to sidene?

 

En annen ting som irriterer meg er når folk hotlinker bilder som så viser seg å være sperret mot hotlinking. Begynner å bli grundig lei av dette. Synes nesten det burde vært reagert enda strengere mot dette, enten advarsel eller totalforbud mot hotlinking i denne tråden (man må laste opp bilder på forumet).

 

 

 

post-51689-1239983000_thumb.jpg

post-51689-1239983003_thumb.jpg

post-51689-1239983008_thumb.jpg

post-51689-1239983011_thumb.jpg

post-51689-1239983014_thumb.jpg

post-51689-1239983017_thumb.jpg

 

 

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Tror du misforstår litt. Én sier at han vil at det skal postes links til tegneserier hvis man legger ut bilder av dem. En annen sier at hvis man skal linke direkte til bilder, så må man passe på siten man linker fra ikke har sperret for bildelinking. Ingen sier at det ikke er lov å linke.

 

Men, skulle gjerne ønske at 2mb sperra var minst dobbelt så stor jeg og...

 

post-82028-1239986384_thumb.jpg

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
kunne vi ikke fått en regel mot å laste opp dagens CAD,C&H,xkcd osv? begynner å bli mildt irriterende...

Når det gjelder de skikkelig kjente seriene, som de du nevner, er jeg enig. Mer obskure serier ser jeg imidlertid gjerne her. Å svarteliste noen serier vet jeg ikke helt hva jeg syns om. A-Jays forslag syns jeg høres ut som et greit kompromiss, men jeg villle satt grensen nærmere tre--fire dager (på det minste) enn to sider.

 

 

post-38834-1239985418_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Bare å la de forsvinne, ikke morsomme. Bare morbide og groteske og det kan heller passe i andre sammenhenger.

Tullpreik. Jeg synes de er riktig så artige. Setter pris på at de postes her. Vil ikke ha noen tåpelig overregulering av denne type. En grei regel hadde vært at om bildet var postet på en av de siste 60 poster (la oss unngå å si sider, siden folk har forskjellig antall poster per side, men jeg mener egentlig 3 sider av 20 poster) så skal det slettes.

 

 

 

 

Mye morsomere enn katter ivertfall. Skal vi banne C&H så bør vi banne lolcatz også.

Det er en egen tråd for lolcats allerede.

post-55736-1240000331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...