Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starta å lese denne tråden for ca 1600 innlegg (80 sider * 20 innlegg) siden, og kvaliteten har sunket drastisk. Masse bilder som er kule, men ikke artige, og andre igjen fins ikke artig i det hele tatt.

 

Er kanskje jeg som er for gammel (av en alder i 18 år så er det ikke gang), men jeg skjønner ikke de "FUUUUUU" og "Yo Dwang" bildene.

 

Og kan folk ihvertfall lese den siden som man poster i før man poster et bilde, har set at et bilde har blitt posten 2 ganger på 1 side (20 innlegg). Og ha litt sjølkritikk, det som du syns er artig betyr ikke at andre syns det er artig. og bruke spoiler for NSFW bilder og mange/store bilder.

 

Og her er et bilde som jeg ler av hver gang jeg ser :)

retards.jpg

Lenke til kommentar
Er kanskje jeg som er for gammel (av en alder i 18 år så er det ikke gang), men jeg skjønner ikke de "FUUUUUU" og "Yo Dwang" bildene.

"Yo dawg" ler jeg godt av, og jeg er noen år eldre. Det spiller på pimp-my-ride, hvor de har en tendens til å fullstendig overdrive ting som skjermer og høyttalere. Og ofte putter de inn noe helt sykt ut fra personens interesse, som golf-simulator, bowling-renne eller frityrkoker i bilen. Og da sier typisk xzibit "yo dawg, we heard you like bowling.. so we put a bowling-alley in your trunk, so you can bowl while you're on a roadtrip!"

Så parodierer man dette ved å si "we put an x in your x so you can x while you x" istedetfor "we put an x in your y so you can x while you y"

yo-dawg-pillow.jpg

 

 

apropos:

kyo0001.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...