Landeplagen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lag deg din egen tråd for umorsomme politiske bilder Robocoop. Where is the fucking funny. What he said^. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Starta å lese denne tråden for ca 1600 innlegg (80 sider * 20 innlegg) siden, og kvaliteten har sunket drastisk. Masse bilder som er kule, men ikke artige, og andre igjen fins ikke artig i det hele tatt. Er kanskje jeg som er for gammel (av en alder i 18 år så er det ikke gang), men jeg skjønner ikke de "FUUUUUU" og "Yo Dwang" bildene. Og kan folk ihvertfall lese den siden som man poster i før man poster et bilde, har set at et bilde har blitt posten 2 ganger på 1 side (20 innlegg). Og ha litt sjølkritikk, det som du syns er artig betyr ikke at andre syns det er artig. og bruke spoiler for NSFW bilder og mange/store bilder. Og her er et bilde som jeg ler av hver gang jeg ser Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kvaliteten har sunket drasdisk ja... husker før jeg lo av nesten alt i denne tråden. Nå er veldig mye 4chan /b/-basert. Som dette: Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Høyttalerbilder. where is funny? mulig jeg er treg her.. Muligens dette kan hjelpe deg litt på vei.. Endret 8. april 2009 av Breach-0 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Er kanskje jeg som er for gammel (av en alder i 18 år så er det ikke gang), men jeg skjønner ikke de "FUUUUUU" og "Yo Dwang" bildene. "Yo dawg" ler jeg godt av, og jeg er noen år eldre. Det spiller på pimp-my-ride, hvor de har en tendens til å fullstendig overdrive ting som skjermer og høyttalere. Og ofte putter de inn noe helt sykt ut fra personens interesse, som golf-simulator, bowling-renne eller frityrkoker i bilen. Og da sier typisk xzibit "yo dawg, we heard you like bowling.. so we put a bowling-alley in your trunk, so you can bowl while you're on a roadtrip!" Så parodierer man dette ved å si "we put an x in your x so you can x while you x" istedetfor "we put an x in your y so you can x while you y" apropos: Endret 8. april 2009 av toth Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 De xzibit-bildene er ikke morsomme. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) FFFFUUUU bildene er ikke morsomme... Endret 8. april 2009 av Deila Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tatt i Rema-butikken i Nymosvingen her i Lillehammer. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Yo dawg, ... bare vent til jeg drar frem et stykk Klingon Gangsign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg