dagr0z Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det nokon som har dei ekle edderkoppbileta som vart posta i den første tråden? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen andre enn meg som tror dette blir epic? Tror det blir legendarisk/traumatisk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Postet den i kafeen, men hører vel hjemme her óg: Okei.. Først sendte vi ham dette brevet; *brev* Han fortalte om det fullstendig oppspilt og sjokket, altså gått 100% på limpinnen. Deretter brukte vi endel timer på jobben til han ene, med kuttemaskiner, folier, farge, alurør og skruer, og produserte denne(selve stolen kjøpte vi, den har lydinnganger og høyttalere); *stol* Som blir levert på døra av et bud, sammen med denne: *delivery note* øverste pute til venstre er navnet hans i gullskrift Noen andre enn meg som tror dette blir epic? Faens så epic! Hmm! Er det det nyeste bilde av stolen? Mener jeg så et photoshoppa bilde av stolen, bare med værre skrift. Er dette så produktet? IP adressen var jo bare artig. Det er jo intern IP. Har en FUUU som er hysterisk morsom. Men har seksuelt innhold. For dere som har sett videoen av fyren som kjører et matglass opp i røven og knuses kan sette fantasien løs. Endret 9. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Masse FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- bilder her: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 FFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU-bildene er blottet for humor i 9 av 10 tilfeller. Hirr hirr hirr... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Inn igjen i mine innlegg Lenke til kommentar
Damp Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Bilde jeg lagde i 3ds max (jeg står for kun lyssetting og rendring, modeller er fra Counter Strike: Source). Edit: Auda, postet i feil tråd. Får nå bare være... Endret 9. desember 2008 av Boom! Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) *snip* Faens så epic! Hmm! Er det det nyeste bilde av stolen? Mener jeg så et photoshoppa bilde av stolen, bare med værre skrift. Er dette så produktet? IP adressen var jo bare artig. Det er jo intern IP. Du har vel funnet den dedikerte tråden by now, men ja det er det ferdige produktet, det jeg la ut for noen uker siden var photoshop/arbeidstegning. Intern-IP'n var intensjonelt Ellers er litt av morroa med dette at ALT er fake. Brevet, konvolutten, stolen, emballasjen til stolen, DHL-budet, DHL-papirene, vår overraskelse.. Who said men can't fake? Endret 10. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Når sant skal sies, har ikke engang sett en edderkopp med handledd ei heller armer. Endret 10. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvis dette er tilbud, lurer jeg på hva førprisen var Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vicodin-reklame Hotdamn, den vil jeg ha på veggen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg