Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg stemmer for en ny regel i denne tråden. Enten at den blir helt work-safe, eller at personer som poster bilder som er NSFW (Not Safe For Work) poster bilde i en spoiler med ordet NSFW over. Sånn at de bildene ikke blir ufrivillig vist.
Jeg stemmer imot. Det er nok spoiler-helvete her nå etter at ilpostino har funnet ut at moderator-fingeren trengte mosjon.

 

 

 

^støtter den. burde opprettes en ny tråd på et annet forum eller en nettside så vi slipper alskens dumme regler samt moderatorer som dikterer hva som er passende humor og ikke.

 

funny-2.thumbnail.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
siden dette forumet et saapass stort maa man ta foelgende av dette. dette inkluderer aa ta hoeyde for at det som er morsomt for noen kan vaere provoserende eller stoetende for alle. paa dette forumet er reglene laget for aa ta best vare paa alle som er her.

 

jaså? på de siste sidene teller jeg bilder som gjør narr av suicidale folk (400 venner på myspace-bildet), en religiøs skikkelse (dalai lama), overvektige (bikini bildet pluss et annet), religion igjen (nonner med gevær, døde mennesker (dverg spist av flodhest,tviler på at dverger synes "freak accident" greia var morsom) etc etc etc. ved å ta tak i kun noen av tingene som kan virke støtende på andre så stempler du samtidig resten av bildene som "ikke støtende" bare fordi du selv ikke synes det. Å bagatelisere hva noen synes er sttende er verre enn å la bilder ligge og legge en advarsel, da du både dømmer noen sin tankegang som "tåpelig" ved å klassifisere mulig støtende bilder som "ikke støtende" samtidig som du indikerer at noen grupper mennesker - ta handicappede som et eksempel - ikke tåler humor sin onhandler det de desverre er utsatt for. Slike personer kan for eksempel selv synes at de er likeverdige andre mennesker (noe de er) og møter så en beskjed som mer eller mindre sier "det er greit å gjøre narr av folk som har tatt selvmord pga sosisale problemer, folk med religiøs overtro eller dverger, men de stakkars handicappede må man ikke spøke med!".

 

jeg har absolutt ingen moral når det gjelder humor med mennesker og kan godt le meg skakk av alt som har med katastrofer som innebærer fpokl å gjøre, men er greit at folk reagerer på visse bilder så lenge de ikke selv oppsøker steder der de kan komme over slike bilder, som denne tråden

 

 

 

forøvrig, ingen post uten bilde, er det ikke det det står?

 

funny-pictures-lol-squid.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jeg har absolutt ingen moral når det gjelder humor med mennesker og kan godt le meg skakk av alt som har med katastrofer som innebærer fpokl å gjøre, men er greit at folk reagerer på visse bilder så lenge de ikke selv oppsøker steder der de kan komme over slike bilder, som denne tråden

 

Fint og dermed et innlegg som får meg til å ta runden i mitt eget hode en gang til  :thumbup:

 

 

Ja, jeg har faktisk en egen moral for det jeg gjør, og helst vil jeg forsøkje etter beste evne å vise andre akkurat hva jeg mener med et slikt forum som kun lar meg vise et bilde for hver gang. Frustrerende, ja, men jeg mener å se at jeg blir flinkere hvis bare noen mere "fornuftige" peker mot felles grenser hjelper meg, fordi, hvis det var opp til min hang til å kun spille uhemmet på akkurat "min greie" så hadde det skremt vannet av de som ikke er så komfortable med å bevege seg i det ironiske univers, som jeg til dels synes å trives i...!?

 

Det er ikke viktig hva andre oppsøker som er viktig, men det er faktisk essensielt hva jeg selv ønsker å fremstå som, som beviselig virker, her og nå!

 

Humor er en dårlig Lada, men jeg liker faktisk å humpe rundt på en slik, men da må veien være lagt i grøfta, for at Lada'en skal komme til sin fulle rett!!

 

:)

 

Så til noe langt mer alvorlig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...