Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Her gjelder det å holde tunga i riktig mus ...  :new_woot:

 

Hmm, har litt problemer, så derfor går jeg for en fjerdeplass ...  :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som legger ut en xkcd-stripe, vær så snill å legge ut link til stripa på xkcd.com eller legg ved kommentaren på bildet. Kommentaren er ofte halve moroa.

Slik skal det gjøres:

 

 

 

x_girls_y_cups.png

 

"Also no results: 1girl10000cups, 2girls(5+3i)cups, 65536girls65536cups, or 3frenchhens2turtledoves1cup."

 

xkcd

 

 

 

 

 

wyyrd1219356000sh9.jpg

 

Wyyrd

 

 

 

:yes:

 

Jeg tror mange ville satt pris på at alle nettserier, ikke bare xkcd, ble lagt ut på dette formatet (man kan dog droppe kommentaren/mouse-over text hvis nettserien ikke har noen eller den ikke er direkte relatert til punchlinen).

 

Husk også at det ikke er alle nettserier som er så begeistret for hotlinking (men xkcd ser ut til å være ok med det). I så fall tar man hensyn til det og kopierer bildet et annet sted så man slipper å få opp slike utrolig irriterende referrer-blocks.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Det blir jo teit, imo. Greit å ta med kommentaren, men det er vel ingen grunn til at man ta med en egen kommentar. Den stripa er da morsom nok på egen hånd.

Jeg tvinger ingen til å gjøre det :) Men kan være greit å ta med om man synes det setter en ekstra spiss på punclinen.

 

 

 

holyghosthy4.png

 

xkcd

 

 

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...