Unlimited LTD Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Feit hest trenger referral's skrudd av. Enda en feit hest. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror en eller annen har hatt en dårlig dag med denne notar reklamen. Han må ha glemt å snu bussen riktig vei når han hengte opp plakaten. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har sett flere av de, så tror faktisk det er meningen! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er faktisk meningen at de er opp ned. "kundene er villige til å stå på hodet for våre priser" elns står det på andre busser. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Reklamene fungerer jo. Folk blir ekstra nysjerrige på hva som står. Og for å finne ut at det må de ta ibruk arbeidsminnet (som foråsivdt er det samme som kortidshukommelsen), prosessere bildet ved å snu det i hjernen, for så å tolke teksten. Folk husker reklamen bedre, og dermed har reklamen lykkes. Faren med oppned-reklamer er at folk ser vekk med vilje da. Funny picture as not to go off-topic: Endret 8. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er faktisk meningen at de er opp ned. "kundene er villige til å stå på hodet for våre priser" elns står det på andre busser. Det hadde jo vært genialt om en slik buss hadde kjørt utfor veien og landet på taket. Da hadde det jo blitt bokstavelig :!: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 REQ: Bilde av en buss med notar reklame på som ligger på taket. Tar dere utfordringen? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Regelforslag: Max tre poster med tomt prat mellom hver post med bilde®, quotes teller ikke. Hva tror dere om dette? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg synes denne tråden er overmoderert med mange regler. Å ikke tillate chattelogger på bilde synes jeg er for drøyt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Står jo ikke at det er forbudt på førstepost.. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skal begynner å gå igjennom funny-mappen min så dere får en del å slite med ifra meg framover. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 bazukh, episk hu derre dama, ja, hvis det nå er ei ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, ler like godt hver gang, jeg :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Regelforslag: Max tre poster med tomt prat mellom hver post med bilde®, quotes teller ikke. Hva tror dere om dette? Hva med å bare stenge tråden og prøve på et annet forum? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg