Kenny Bones Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Et par til; Endret 28. mai 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 *Fyr som kjemper unna småtroll* :!: Minnet meg om howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Endret 28. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Only in Japan Det er seriøst det verste jeg har sett Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, bra. Men hvor er det med båten fra? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skjønte ikke det øverste bildet ditt Vintermåne... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hvor er det fra? Den er garantert photoshoppet Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skjønte ikke det øverste bildet ditt Vintermåne... Jeg synes det var et ganske så heftig lan-party. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene.Yeis, it's a shop. I can tell from teh pixuls, and from seeing quite a few shops in my days. 8D Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hvor er det fra? Den er garantert photoshoppet Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten Jeg slenger meg på off-topic bølgen her... Angående bildet der båten treffer vannet... Nei, splæsjet er ikke for stort. Du må ikke tenke at båten faller loddrett rett ned, for det gjør den ikke... Båten har vært festet foran og bak.. kjettingen foran har røket, som resulterer i at bare frontdelen faller ned og skjærer igjennom vannet i stedet for å falle rett ned... Som en pendel, om du forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Båtbiletet skal vere ekte. Nok snakk om det no? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Den er garantert photoshoppet Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene. Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene.Yeis, it's a shop. I can tell from teh pixuls, and from seeing quite a few shops in my days. 8D Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skjønte ikke det øverste bildet ditt Vintermåne... Jeg synes det var et ganske så heftig lan-party. På hvilken måte? Du tenker på at alle bruker CRT-skjermer? Jeg regner nå med bildet ikke er tatt nylig. --- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg