Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.2 - Ingen post uten bilde!


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
index.php?act=attach&type=post&id=231518.jpg

hvor er det fra?

 

 

Den er garantert photoshoppet :) Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten :p

Lenke til kommentar

hvor er det fra?

 

 

Den er garantert photoshoppet :) Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten :p

 

Jeg slenger meg på off-topic bølgen her...

Angående bildet der båten treffer vannet...

 

Nei, splæsjet er ikke for stort. Du må ikke tenke at båten faller loddrett rett ned, for det gjør den ikke...

Båten har vært festet foran og bak.. kjettingen foran har røket, som resulterer i at bare frontdelen faller ned og skjærer igjennom vannet i stedet for å falle rett ned...

Som en pendel, om du forstår hva jeg mener

Lenke til kommentar
Den er garantert photoshoppet :) Hovedgrunnen til at jeg sier det er fordi det er alt for stort "splesj" i forhold til hvor dypt båten har sunket i vannet. Pluss, sannsynligheten for å få et så godt blinkskudd, i så god kvalitet er ufattelig liten :p

 

 

Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene.

 

 

Dessuten, jeg ser det på noen av pixlene.
Yeis, it's a shop. I can tell from teh pixuls, and from seeing quite a few shops in my days. 8D

 

pic_11993846453999.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...