kalli Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Shoot me if im wrong, men tror det er sånn at micen står mot forsterker hodet (som ikke gir fra seg noe lyd (tror jeg)), og da er det jo ikke så mye hjelp i å ha mic mot den (tror det er riktig forklaring) edit: Frohman blingsa... Endret 27. mai 2008 av kalli Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kan ikkje kalle meg noko lydekspert, men eg meiner å ha sett sånt på diverse konsertar. Er ikkje sikkert lyden på mikrofonen går ut igjen på høgtalarane, kan være eit opptak f.eks. Om du får pipelyd er avhengig av korleis det er kopla opp. Endret 27. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Shoot me if im wrong, men tror det er sånn at micen står mot forsterker hodet (som ikke gir fra seg noe lyd (tror jeg)), og da er det jo ikke så mye hjelp i å ha mic mot den (tror det er riktig forklaring) Nei, det er ikke riktig. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Shoot me if im wrong, men tror det er sånn at micen står mot forsterker hodet (som ikke gir fra seg noe lyd (tror jeg)), og da er det jo ikke så mye hjelp i å ha mic mot den (tror det er riktig forklaring) Nei, det er ikke riktig. Da så... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Shoot me if im wrong, men tror det er sånn at micen står mot forsterker hodet (som ikke gir fra seg noe lyd (tror jeg)), og da er det jo ikke så mye hjelp i å ha mic mot den (tror det er riktig forklaring) Woopsy, blingsa litt der, selvfølgelig er dette riktig. Grunnen til at jeg dro det opp er fordi den som har laget bildet mest sannsynlig trodde at det bar pga. feedback det var fail. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Endret 27. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mindre prat, mer bilder... ellers må vi begynne å rydde (kan bety stengt tråd i perioder). Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I feel the urge to fail... Ja, mer bilder og minder kommentarer... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fail-bilder er visst veldig i vinden for tiden, men jeg begynner å bli lei av hjemmesnekra og misforståtte fail-bilder som dette: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Leste nettopp den på xkcd. Men hvilken tegneserie er den fritz en parodi på? Bilde for å unngå skinke. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvis du ser etter, så er mic-en plassert rett ved høytaleren. Hvis du gjør dette med utstyret på, kommer en HØY og INTENS pipelyd. (Fordi høytalere og micen "looper" hverandre igjen, og igjen, og igjen!) Med andre ord: FAIL! Det står jo ikke ute, du ser jo at det er pakket sammen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) konge Endret 27. mai 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg