ShaNickolas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 :!: Vel det var bare helheten som var bra og litt morsom da , ikke noe personlig Synes han hadde et bra dollarglis jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er internett gått tom for morosame bilete eller er det andre grunnar til at kvaliteten på det som blir posta er gått drastisk ned i det siste? Elendige forsøk på å lage eigne motivatorer, PrntScrn av diverse Google-søk og Windows-ord som ikkje hadde vore morosamt om det var akkompanert av Dagfinn Lyngbø. Eg skal ikkje diktere kva dykk kan poste her, men eit visst nivå synest eg det må være. Om dykk postar bilete som er så kryptiske at ingen finn det humoristiske kan du enten la være, eller skrive kva som er poenget. Så, back on track! Fordi mesteparten sitter på et hvis sted og poster samme type humor that's why Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva skjer med at alle skal poste dårlige bilder, og samtidig klage på at alle de forrige bildene er dårlige? *Melde meg inn i klubben* Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg ser ikke noe morsomt i det dollarkupp-bildet. Hvis det ikke bare er meg men ingen andre heller finner det morsomme så har det vel strengt tatt ikke noe å gjøre i denne tråden. (Resultat fra leking med bilderedigering) Strengt tatt så kan vel det samme sies om bildet ditt. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Strengt tatt så kan vel det samme sies om bildet ditt. ...He said to a moderator! How will Simen1 react to this? Next on "The Forum"! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 man kan heldigvis si hva man vil til en moderator så lenge det ikke bryter med retningslinjene. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Stop spoiling the fun! ---- Endret 8. mai 2008 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) http://spesiell.org/ Edit:fiksa referer-logging... Endret 8. mai 2008 av Ole-P Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Strengt tatt så kan vel det samme sies om bildet ditt. ...He said to a moderator! How will Simen1 react to this? Next on "The Forum"! Du glemte bilde. Nytt forsøk: Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tada! Endret 8. mai 2008 av Pétur Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 My eyes! Rom duden har den største camel toe'en jeg har sett Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 *snap* Er det håret som liksom skal være morsomt? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Litt merklig at vannet står til alle kanter før han treffer vannet? Mange tidige av samme sort her: http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/05/07/534637.html ^^ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Skjønte ikke den der feriebildet. Også #2 og #3 til Garanti over her skjønte jeg ikke helt... Er liksom poenget at scriptene heter prn? Og hva er så morsomt med "internett er koblet til"? Vel, her er noen bilder som alle garantert tar med en gang: :!: To stykker på en strand? Morsomt? Endret 8. mai 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Endret 8. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har allerede forklart hvordan duebabyer fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg