Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er internett gått tom for morosame bilete eller er det andre grunnar til at kvaliteten på det som blir posta er gått drastisk ned i det siste? Elendige forsøk på å lage eigne motivatorer, PrntScrn av diverse Google-søk og Windows-ord som ikkje hadde vore morosamt om det var akkompanert av Dagfinn Lyngbø. Eg skal ikkje diktere kva dykk kan poste her, men eit visst nivå synest eg det må være. Om dykk postar bilete som er så kryptiske at ingen finn det humoristiske kan du enten la være, eller skrive kva som er poenget. Så, back on track! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha^^ (Link for de som vil se:)) Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Muligens litt på kanten av retningslinjene: *** Over kanten *** mvh. moderator Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det der er ikke seriøst. Bare tull og fanteri, som noen 12-åringer synes var jævlig gøy. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 This is tearing me apart :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 This is tearing me apart :!: Tenkte akkurat på det samme! Pun intended? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Slutt med tørrpreiket da! Legg nå i det miste ved et bilde når dere skal kommentere Denne svir litt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han er søskenbarnet mitt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg ser ikke noe morsomt i det dollarkupp-bildet. Hvis det ikke bare er meg men ingen andre heller finner det morsomme så har det vel strengt tatt ikke noe å gjøre i denne tråden. (Resultat fra leking med bilderedigering) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dere får lage en poll, eller et rating system da Jeg synes ikke den gule bilen var så morsom heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg